{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Undervogn
  • Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 69
    #1   18. jan 2005 Ja lige nøjagtig, det er en KW... Sidder nemlig også og kigger på en FK Highsport, så blander dem sammen;-) tak fordi du gjorde mig opmærksom på det... lige nu står den jo til ca 11 euro, og tror da at den går til højst bydende, kunne jeg forestille mig...

  • #2   18. jan 2005 tror ik det ka gå helt galt til den pris:) har selv kørt med kw og havde gode erfaringer med den:)

  • Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 69
    #3   18. jan 2005 Nej men det er også det hvis det er så små penge kan det jo ikke andet end betale sig, men nu må vi se hva jeg finder ud af vil i hvertfaldf gerne give 12 euro for en KW smiley

  • #4   18. jan 2005 ja og hvis det viser sig ikke at virke er det sku så billig du ka tillade dig at smide det ud:) ellers ka FK gewind købes til små 3000kr som virker fint:)

  • Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 69
    #5   19. jan 2005 Ja det er nemlig det:-) okay hvor er det du kan købe den henne til den pris?? i tyskland eller??for har nemlig også kigget på det mærke, men har fået at vide at jeg skal holde mig væk fra deres AK model!! ved ikke om det er den du tænker på??

Kommentér på:
Køb af Undervogn

Annonce