{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Nicky W
Nicky W
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 7

Træk / Forsikring {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg har kig på en bil, og var lige inde på forsikringsluppen og se hvad den ville koste sådan ca i forsikring.. Men der lagde jeg mærke til at det koster 1500 kr mere at forsikre den, hvis der er træk på bilen..

Kan man forsikre bilen uden at skulle betale for træk, eller kan man få den afmonteret så der ikke ska betales for den? Eller er det slet ikke noget at gøre?

Takker.. Nicky

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træk / Forsikring
  • #1   18. jan 2005 ved GF forsikring koster det ca 550 kr ekstra for trækket. Men der kan man også vælge ikke at betale for trækket, men så er der heller ikke noget der dækker hvis man bruger det alligevel...

• Nicky W
    Nicky W Tilmeldt:
    aug 2004

#2   18. jan 2005 Okay.. Takker.. smiley

Skal ikke bruge trækket til noget, så vælger ikke at betale..

• #3   18. jan 2005 Er der træk på bilen, skal du betale for at have træk på. Du kan godt undlade at informere at der er træk på, men det kan hurtigt vise sig at det kan give dig store problemer.

Hvis du kører galt og eks. forvolder skade med dit træk, så dækker din forsikring ikke og du risikerer at få en kæmpe bøde (i værste fald kan kortet ryge).

Hvis du på forhånd ved at du ikke kommer til at bruge din jydekrog, så få den afmonteret og fortæl det til dit forsikringsselskab.
    Så har du holdt dig inden for loven og har sparet 1500,-

Michael

• #4   18. jan 2005 ja men ved GF spørger de om der er træk på og det siger man selvfølgelig at der er. hvorpå de så spørger om man skal bruge det eller det ikke skal bruges. siger man såat det ikke skal bruges så skal man ikke betale for det, men bruger man det så alligevel kommer man selv til at hænge på den hvis man forvolder skader men trailer eller bil...

• #5   18. jan 2005 Jeg skulle skrive under på en erklæring om at jeg ikke ville bruge det.. så jeg afmonterede det her i sidste week.. kunne spare 2000 ved at tage det af

• Nicky W
    Nicky W Tilmeldt:
    aug 2004

#6   18. jan 2005 Tak for svarene alle..

Regner med at afmontere den..

Et sidste spørgsmål.. har i bare brugt vinkelsliberen til at afmontere den? smiley

Kommentér på:
Træk / Forsikring

Annonce