{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

AKTION MOD DANKORTGEBYR {{forumTopicSubject}}

Skal bankerne have lov til drive gæk med den almindelige dansker igen mens de spinder guld på et helt igennem uretfærdigt og ubegrundet gebyr?

Siger du også NEJ har du nu chancen for at blive en del af en fuldt ud lovlig og fredelig landsdækkende protestaktion, der skal få bankerne på bedre tanker.

Dankortet sparer bankerne for millioner af kundebetjeninger årligt, det er åbenbart ikke hvad de ønsker. Derfor skal vi alle gå i banken og hæve 88,75 kr. så tit vi kan.

Hvorfor 88,75 kr? Fordi det er en 25 øre, 50 øre, 1 kr, 2 kr, 5 kr, 10 kr, 20 kr og en halvtredser. Den absolut vanskeligste udbetaling og et maksimalt pres på bankernes kontaktbeholdning.

Torsdag d. 27. januar er en mærkedag i aktionen, her opfordres alle til at møde op i banken og hæve de famøse 88 kr og 75 øre.

Vær med i en aktion, der vil skabe historie!

For at deltage i den landsdækkende protestaktion skal du altså blot gøre følgende:

1. Så ofte som muligt gå i banken og hæv 88,75 kr.
2. Alle, der har mulighed for det, går i banken og hæver 88,75 kr, torsdag d. 27. januar 2005.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AKTION MOD DANKORTGEBYR
  • #1   19. jan 2005 hehe... den mail har jeg også lige fået!!!

Daniel

• #3   19. jan 2005 Den var her også i går ;o)

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=35494

• #4   19. jan 2005 sorry har jeg ikke set men sys den er værd at overveje. har ikke brugt mit kort iår endnu og har heller ikke planer om det

• #5   19. jan 2005 Det lyder som en god idé. Sådan en flok banksvin der tror de er så smarte med deres fine gebyrer... Sådan en flok fjolser!!!

• #6   19. jan 2005 Hvorfor ikke bare droppe dankortet. Hvis I ikke er villige til at betale hvad det koster, så lad dog vær..
    Der er jo ingen der tvinger jeg til at have dankort.
    Tro i virkelig på at en enkel varslet protest mod bankerne vil ændre noget som helst. Hvis i spør mig så er det spild af tid, og husk: TID ER PENGE.

• #7   19. jan 2005 Iøvrigt syntes jeg generelt at det er for åndsvagt at bruge dette forum til alt muligt LORT som ik har noget med biler at gøre. Det ødelægger det for alle dem som har seriøse bil-spørgsmål. De drukner i mængden af lort

• #8   19. jan 2005 Godt sagt, det er noget forb...*BIIIIP* svineri, den måde Bankerne opfører sig.
    Jeg har seriøst overvejet om jeg skulle "sløjfe" mit Dankort, har brugt det... 1 eller 2 gange i år - Januar mdr. Vil simpelthen ikke acceptere det, og har kun hævet penge i automat !

Syntes godt om forslaget, og jeg er med... Hvis jeg husker det, for at sige det som det er. Men ja, jeg skal gøre et forsøg.
    Som der er blevet skrevet... "Jeg er iskold" oxo i den grad, det skal ikke have lov.
    Nu er de så ved at kunne se at det er lidt forkert, så nu skal de bare have fra en kant af !

• #9   19. jan 2005 Den er jeg sq´ også med på.. De må sq´ tage sig til takke med det de får i renter, for deres lån. Det at kræve 50 (skallede) øre for en tansaktion, er da at drive det for vidt, efter min smag.

• #11   19. jan 2005 Att.: Martin N

Der var jo den der ting i 80'erne... '83 ?? Da kortet kom frem, at det ikke skulle koste noget og bruge det (Visa koster så 150 kr om året, men så kan du jo oxo bruge det i udlandet osv osv) Benytter mig nemlig selv af Visa !

Det er jo noget snyderi, svineri... De holder ikke deres aftale eller hva man nu skal kalde det.
    Plus jeg heller ikke rigtig kan se hvorfor, de tjener jo penge nok. Hvorfor til at genere os forbugere på meget dårlige måde ?

• #13   19. jan 2005 Sniper
    Jeps!!.. Jyske dollars ved man sq´ hvad er!! ;o)

• #14   19. jan 2005 88,75 ..... sgu sjældent der står SÅ mange penge på kontoen ! LOL

• Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    nov 2003

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #15   19. jan 2005 Gad ikke se vores land hvis alle var som Casper M, utroligt at folk kan have sådan en vattet holdning. Det er jo ikke fordi 50øre er vandvittig mange penge, men i længden bliver det og det er også lidt af princip.

Jeg har kun brugt mit dankort 2gange pga. nødstilfælde og regner med at jeg vil indgå i protesten og hæve de 88,75kr. så tit jeg kan smiley

• #16   20. jan 2005 Att.: Morten C

Jeg giver dig fuldstændig ret, det er sådan det er... I længden bliver det til ....maaaaaaange penge, og det er en principsag !
    Regner oxo med at hæve de "berømte" 88,75 kr smiley

• #17   20. jan 2005 Morten C: Jeg er godt med på at det bliver til mange pengen i længden, men hvis du læser min besked én gang til vil du opdage at det overhovedet ikke er min pointe. Min pointe er: Hvis I ikke er villige til at betale hvad det koster (mange penge eller ej) så LAD VÆR.
    Ingen tvinger jer til at have dankort. Man kan hæve ganske gebyrfrit på et almindeligt hævekort, så det er jo bare vejen frem for jer der syntes det er et problem.

• #18   20. jan 2005 Problemet ved at man kan hævegebyrfrit på dankort er jo at MANGE hæver RIGTIG MANGE GANGE om dagen på dankortet og nogle gange i så små beløb at det virker totalt til grin.

• #19   27. jan 2005 HUSK så.... Det er idag det sker smiley

Kommentér på:
AKTION MOD DANKORTGEBYR

Annonce