{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Forsikring - pris? {{forumTopicSubject}}

Jeg er pt. igang med at spare lidt sammen til min første bil. Men nu er jeg i tvivl omkring det med forsikringen...

Hvad koster det? Hvor tit skal det betales? Årligt eller flere gange? Hvor er det billigst? Hvordan foregår det? M.m... Kunne bruge al viden på dette område.

Bilen har jeg ikke fundet endnu, men det bliver en forholdsvis lille bil evt. en golf 1.3 eller sådan noget

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring - pris?
  • #1   23. mar 2008 hey Lykke.

Man kan ikke sige pris, du skal ringe rundt og snakke med forsikrings selskaberne og få en pris, du kan prutte med dem også, så langt fra alle betaler det samme.

Du kan betale pr år pr halve år og kvatal.

• #2   23. mar 2008 Tja, hvis du starter med at finde den bil du vil have, og så ellers ringer rundt til alle de selskaber du kan finde og spørger, det er sådan jeg plejer at gøre...
    Mht. betaling er standard at du betaler årligt men du kan også vælge at betale halvårligt, så bliver præmien bare lidt højere, sikkert bare pga. de ekstra gebyrer.
    Har pt. selv min Polo hos Fair.

• #3   23. mar 2008 Du kan selv vælge om du vil betale årligt eller hvad du vil. Billigere hvis du betaler årligt. Hvad det koster er jo meget forskellig fra bil til bil og fra selskab til selskab. Find ud af hvad du gerne vil have og ring rundt til de forskellige selskaber. Eventuelt det selskab du/i har andre forsirkinger ved.

• #4   23. mar 2008 Det med prisen svinger sku meget... så det er kun ved at ringe du kan finde ud af det... men er den lille, så måske et sted mellem 5.000,- til 10.000,- måske mere... ring og find ud af det....

Forsikringen skal betales ligeså snart du opretter den, så du skal huske at have penge til forsikring også... du kan dele forsikringen op, men som real billigst at betale engang om året, stiger som real lidt for hvor gang du deler den op...

• #5   23. mar 2008 Du bliver nødt til og ringe rundt og høre da der ikke er nogen fast pris.

Allka er et godt bud da de også har kurset respekt for fart.
    Da jeg snakkede med dem fik jeg afvide at med det kursus ville det blive omkring 6-7 tusind om året for en Golf 2 1,8'er

• #6   23. mar 2008 Hold da op en masse svar allerede smiley

Jonas - Priserne du nævner der, er det det der skal betales årligt? Eller er der et beløb der skal betales ved indmelding, eller ved køb af bil eller hvordan?

Og har hørt det er dyrere for unge

• #7   23. mar 2008 NO^DICKHILL ?

Det tror jeg sgu ikke lige pengene er til smiley
    Lige pt. har jeg 5000-6000 kr, at smide i - måske lidt mere. Men sparer da lidt sammen

• #8   23. mar 2008 Okay, jamen så blev jeg da lidt klogere på det punkt smiley

• #9   23. mar 2008 Altså jeg starter med en Fiat Punto 1.2 fra 1996, og det er sådan det prisleje forsikringen ligger i, det skal betales ligeså snart jeg melder mig ind med forsikringen... og det er for et år... små trist bil, men den er billig...

Du kan få dem fra en 15.000 og op sådan en Punto..

• #10   23. mar 2008 Er sgu lidt ligeglad med hvilken bil det ender op med, bare jeg får noget at køre i.. Tror mere det er kæresten der er lidt sippet på det område

• #11   23. mar 2008 Lykke hvornår runder du 18, og hvad smider du til side om måneden?

Og lækkert at se en ung tøs på bilgalleri... synes sku kun tøsserne går op i at shoppe for tiden...

• #12   23. mar 2008 Lykke hvis din kommende bil har under 110hk, så prøv at snak med ETU forsikring... de er meget billige, også for nystartede billister og sådan. De er ligeglade med hvilken bil det er, bare den har under 110hk, så kan du få forsikring billigt igennem dem, da de er i samarbejde med DAF...

• #13   23. mar 2008 Jonas - Det er snart to år siden jeg fik mit kørekort. Runder de 20 om ikke så længe.. Så det er ved at være tid til min egen.. Pengene har bare ikke været der.

• #14   23. mar 2008 Heeh ja okay, men ligger du noget til side om måneden?

• #15   23. mar 2008 Altså da jeg kæbte bil tog jeg også det der repekt for fart kursus. Det kostede 3400 tror jeg nok.. Engangsudgift. Før skulle ejg give mellem 12-21 kg pr år i ren ansvar hod diverse selskaber nu giver jeg 4.2 kg om året.. og jeg betaler så hver 3 måned..

• #16   23. mar 2008 Jonas - Ikke lige for tiden... Men har som sagt 5000-6000 kr, til at kunne smide nu.

NO^DICKHILL ?

Ja, det er nok der forskellen er smiley
    Er heller ikke typen der gider gejle en bil helt vildt op.. Jeg skal bare have et ordentligt anlæg i og så er det dét smiley

• #17   23. mar 2008 giver lidt over 5000 kr for en ansvar med 5000 i selvrisko. Men bor også i et "dyrt" postnummer.

Men fik afvide efter 1 år falder jeg med nogle 20- 40 %

ETU / DAF

• #18   24. mar 2008 skal nok regne med min 5000-6000 kr årligt i ansvars forsikring for en lille bil. men lyder også som om der går lidt tid før du har mønt til en bil og forsikring..

Kommentér på:
Forsikring - pris?

Annonce