{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

hmm...generel diskussion...eller NOT! {{forumTopicSubject}}

stillede et spørgsmål før, angående noget matematik, i håb om at få lidt hjælp. Det blev så lige slettet af webmaster...

Hvorfor? Jeg vil da som flittig bruger af galleriet mene at det er okay at JEG stiller et spørgsmål der er en smule uvedkommende, for jeg anser stedet som et hyggeligt sted hvor man også kan spørge om lidt dagligdags stuff...men åbenbart ikke...vil bare lige høre JER mine medgallerister om det ikke er okay jeg kommer og spørger om noget jeg gerne vil have hjælp med?

kan godt se det er træls når folk der ikke engang har oprettet en bil, bare lige opretter en profil og spørger om alt muligt latterligt...men jeg er på nærmest HVER dag og plejer ikke at fyre pis af...så hvorfor det her?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmm...generel diskussion...eller NOT!
  • #1   20. jan 2005 så skal der sgu nok ryddes en del op du...har sgu set mere irrelevante ting end det...men okay...jeg passer mit arbejde og du passer dit....så....hygge!

  • #2   20. jan 2005 andre end mig der mener der har været 10.000 andre mere irrelevante indlæg som ikke er blevet slettet? tak bg....hehe...

  • #3   20. jan 2005 Fint med en besvarelse BG. smiley

    Thumbs up!


  • #4   20. jan 2005 me jeg er skam enig med Jesper L i at det var rart for en gangs skyld lige at høre fra jer...

  • #5   20. jan 2005 Hej Brian og BG

    Kære BG, jeg vil give udtryk for at I med den begrundelse vil være nødsaget til at slette 2/3 af alle indlæg under GENEREL DISKUSSION......det er ikke holdbart. Jeg er enig i at denne sides regler bør overholdes og at vi som brugere bør prøve at holde os til bilrelevante ting men hvor I jeres regler står der, at man IKKE må oprette et indlæg som det, Brian havde oprettet?

    Jeg har ikke set den regel nogen steder....

    Hvis det er en ny politik fra BG's side, så er det helt fint med mig, total i orden at I indfører begrænsninger men så skal I gøre det helhjertet (og slette samtlige irrelevante indlæg og blive VED MED DET)samt huske at skrive en nyhed her på siden om, at sådan bliver det fra nu af. At I som dette enkelte tilfælde gør og ikke ved andre indlæg er kritisabelt....Dette er sendt til mail til Jer også!

    Vh. Anders


  • #6   20. jan 2005 Brian kan godt se du tit er herinder.. Men der bliver jo uanset hvad nød til at være ens regler for alle.. Bare fordi du er her hverdag giver det dig da ikke ret til at fyrer mindre relevant stuff af??



  • #7   20. jan 2005 Takker Anders....

    rart med lidt opbakning...for jeg vil egentlig mene at "generel diskussion" er et vidt begreb....

    og man skriver jo med folk herinde som venner osv...og hvis jeg har en "generel diskussion" med mine venner til daglig og spørger om noget irrelevant, taper de ikke min mund til...;-)


  • #8   20. jan 2005 @Bilgalleri + Brian

    Det er fint for mig at have en regel om kun bilrelevante ting i Forum men så vil jeg mene at BG må gøre klart opmærksom på dette...

    Det ville være rigtig rart hvis admin ville lave nogle nyheder, f.eks. under generel diskussion om hvad for ting der bliver ændret herinde samt hvad Jeres holdning er til de emner, der bliver oprettet herinde.....det tager tid og koster kræfter men vil give BGs brugere et indtryk af at admin's er folk med en holdning til emnerne samt at der er en mening med de nye tiltag, der bliver lavet herinde....som jeg iøvrigt vil rose i samme sætning, der er sket mange nye ting herinde og det er da kun til alles bedste


  • #9   20. jan 2005 Christian....der er ikke nogen regler for det....kig selv efter...det jeg mener er: hvis begrundelsen for slettelsen af mit indlæg er at jeg irriterer andre med det, så er der fandme mange der skal slettes....det med at jeg er her hver dag, var mere for at understrege at de fleste herinde jo godt er klar over jeg ikke fyrer ligegyldigt pis af konstant....

    da jeg postede et indlæg med en fyr der får smadret bollerne mod en skaterrampe, var der bred enighed om at det var fedt og det blev nærmest bifaldt...hvor er det relevante i det?


  • #10   20. jan 2005 Og så håber jeg ikke at min bruger + bil bliver slettet pga. denne "kritk", det er jo desværre set før.....

  • #11   20. jan 2005 hvis man går ind på forummets forside står der godt nok snak om alt omkring BILER under generel diskussion men har da set et par indlæg bare IDAG der intet havde med biler at gøre...så lidt unfair vil jeg nu sige

  • #12   20. jan 2005 bare rolig Anders...jeg er her da stadig....så det går jo nok...hehe....

  • #13   20. jan 2005 et eller andet sted syntes jeg det er okay, selvom jeg ikke skal spille hellig...

  • #14   20. jan 2005 Brian...hehe okay det var godt...vi skulle jo nødigt blive en sierra ejer mindre smiley

  • #15   20. jan 2005 Stiller lige spørgsmålet igen...bare mere relevant:

    Hvis man i sammenhæng med en udregning om hvorvidt antallet af biler i befolkningen er stigende, skal bruge en ensponentiel funktion

    hvor mange punkter, skal man så bruge for at kende forskriften for en eksponentiel funktion og hvordan gør man? smiley


  • #16   20. jan 2005 hey du er jo også sierra-ejer...nice...ogå så en xr4i...cool nok...hvis jeg bare havde råd til sådan en+forsikring...:-(

  • #17   20. jan 2005 hehe...jeg prøver....men altså, det der har skabt al den røre, var faktisk at jeg stillede det spørgsmål, i håb om at der var nogen derude der havde haft matematik c engang....:-)

  • #18   20. jan 2005 Henrik G...det er vist kun to punkter, a og b.....men det vidste jeg ikke da jeg spurgte tidligere....

  • #19   20. jan 2005 Det er sgu da for langt ude, hvis vi ikke kan stille andre spørgsmål end lige om biler her på sitet, så længe vi ikke placere et matematik spørgsmål under stylling eller bilstereo kan jeg sgu ikke se det forkerte i det
    Så bliver vi sgu da for ensporede hvis vi overhovedet ikke kan hjælpe hinanden, og snakke om andet en biler.

    Come on knægte! smiley


  • #20   20. jan 2005 kunne ikke have sagt det bedre Dennis P....:-)

  • #21   20. jan 2005 Brian...det gælder ik om at have råd...men at TAGE sig råd smiley

  • #22   20. jan 2005 hehe...okay så....har lige smidt et indlæg på din profil...er lidt lun på dit projekt...:-)

  • #23   20. jan 2005 Hallooooooooooooo der er sku mange sider som intet har med bil at gøre, såååå skulle det ikke være ens for alle. Så hvis en slettes så skal alle slettes. Its sucks.

  • #24   20. jan 2005 Brian, ja har set det og svaret smiley

    BG, kunne man ik lave have et sted hvor man kunne snakke om alt mellem himmel og jord så? for dette er jo efterhånden et kæmpe site med masser af liv, for man kommer jo i kontakt med mange fede mennesker herinde og synes da der burde være plads til at hjælpe hinanden også selv om det ik lige har noget med biler at gøre.


  • #25   20. jan 2005 I sidste ende er det jo også admin der bestemmer hvad der må være her og hvad der ikke passer ind. Han kan slette det han vil, og der er ingen der kan kræve at han gør andet.

    Jeg synes egentlig at det vil være fint, at der bliver lidt mere fokus på bilerne igen.


  • #26   20. jan 2005 Ok, og når nu hvor der læser en admin med, kan I så ikke lige skifte den Lotus på forsiden ud med noget andet? Ja, den er sq ved at være lidt kedelig at se på, hehe.

    Ja ja, vi kan ikke andet end at brokke os hehe.... men kommer jo ikke uden om, at dette er et af de fedeste danske sites smiley


  • #27   20. jan 2005 ja ville egenligt være rart med en god oprydning i alle de "efterladte" biler smiley

  • #28   21. jan 2005 hmm lige et spørgsmål til bilgalleri.dk? arbejder bilgalleri og scootergalleri og alle dem der ikke sammen? for så kunne jeg godt tænke mig at vide hvorfor i aldrig siger noget inde på scootergalleri?

Kommentér på:
hmm...generel diskussion...eller NOT!

Annonce