{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Lille M
Lille M
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 138

en vandet Golf 3 {{forumTopicSubject}}

Hej! jeg har en golf 3, og med den følger lidt af et mysterie til en detektiv herinde! Når den har stået i solen og er blevet varmet op, driver vandet på INDERSIDEN af ruderne, hvilket må betyde at der er et hul et sted. Jeg har skiftet og tætnet den ene gummiprop i bunden (troede det ville løse det) og den anden er tæt.... nogen der har nogen som helst ide hvor jeg ellers skal lede? Den er ikke våd nogen steder og det har heller ikke noget med soltaget og overløbet til soltaget at gøre.... hvad så?
håber i kan hjælpe!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en vandet Golf 3
  • #1   22. jan 2005 Kondens

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

#2   22. jan 2005 ja men det er mere end almindeligt kondensvans....får der kan dannes kondes må der være vand til stede.... og med den mængde der dannes må der være et hul et sted... kondens er helt udelukket...det løber bogstaveligt talt ned af ruderne!

• #3   22. jan 2005 hmm tror du ikk bare du skal skifte de der lister ved alle vinduerne? evt forruden skal have noget nyt klister ting? folk kan jo sagtens have lavet et hul hvor der kan komme kulde ind

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

#4   22. jan 2005 kan godt være...har overvejet at skifte listerne ved højre fordør for har lagt mærke til at der af og til ligger noget vend...men stadig det er ikke inde i selve bilen....men.. hmm skader vel aldrig...det er bare frustrende når man ikke lige ved hvor man skal starte og om det hjælper:)

• #5   22. jan 2005 rust i bunden af bilen som der så kommer vand ind af og så op på ruden måske

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

#6   22. jan 2005 forslaget er godt nok har bare INGEN rust smiley det er en tysker og er undervognsbehandlet på trods af det og har ikke været i DK så længe så har jeg heldigvis intet af:)

• #7   22. jan 2005 Prøv at skifte pollenfilteret...

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

#8   22. jan 2005 til de sidste to...thanks! det er meget muligt det er det, det har jeg ikke tænkt over...har haft det ude og det er vådt, troede ikke det havde betydning men det vil vise sig...men på forhånd tak!

• #9   23. jan 2005 En mulighed ville også være at dit varmeapparat er en smule utæt, Der vil selvfølgelig så også opstå en fæl stank af kølervæske inde i bilen (hvis det da ikke er rent vand)

• #10   23. jan 2005 En mulighed ville også være at dit varmeapparat er en smule utæt, Der vil selvfølgelig så også opstå en fæl stank af kølervæske inde i bilen (hvis det da ikke er rent vand)

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

#11   23. jan 2005 Jeg har været ude at kigge på pollenfiltret...det er tørt så det er heller ikke det - desværre! har også haft "holderen" til filtret a for at se om det løb ned bagved men det er der heller ingen tegn på.. og heller ingen stank i bilen af kølervæske!
    men the hunt must go on så hvis i kommer i tanke om andre muligheder er i meget velkomne til at smide et spor!
    Mvh

Kommentér på:
en vandet Golf 3

Annonce