{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

I dag var en god dag {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger, var i dag en god dag. Som det næsten sidste projekt på min Focus, har jeg nu endelig fået monteret en sportsudstødning.

Jeg har læst et sted, at faktisk det første der monteres på en bil der skal gejles lidt op, er netop en sportsudstødning. Det blev så næsten det sidste i mit projekt. Og for faaaen det lyder godt. Første gang jeg drejede tændingsnøglen,var der den dejlige dybe rumlen. Hvorfor, tænkte jeg, havde jeg ikke startet med det helt fra starten da jeg købte den??

I dag var også en god dag, fordi vejret var perfekt til at tage billeder af dyret. Fandt et egnet sted - og så skulle der knipses løs. Det skulle gå lidt stærkt for det var p.... koldt.

Størstedelen af alle de biler der er her på BG, ejes fortrinsvis af unge mænd og kvinder. Jeg er nok lidt atypisk, idet jeg er 37 år. Dette blot en tanke til alle jer "unge"...selvom man bliver ældre forsvinder lysten til benzin aldrig. Og især ikke lysten til at have en bil, der syner lidt anderledes i bybilledet. Der var engang én herinde der sagde til mig "min far har samme alder som dig - gid han havde samme lyst til bil-styling". Hmm...tror du lige jeg følte mig gammel?..:D

Sommeren nærmer sig nu og dermed mange biltræf rundt om i landet. Jeg vil være at finde på nogen af dem, ligesom jer. Vise de nyvaskede, stylede og i nogle tilfælde tunede biler frem. Det er det det hele handler om; vi er sq stolte af hvad vi kører i og det skal vises frem og deles med ligesindede.

Og hvad handlede dette indlæg så om? Tjaa..i bund og grund var det fordi jeg gerne ville have dig til at trykke her:

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8913

men det syntes jeg var lidt kedeligt kun at skrive. Derfor denne lille historie.

Rigtig god sommer til alle jer med benzin i blodet, brede fælge og styling iver.

Vi ses derude smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I dag var en god dag
  • #1   22. jan 2005 ilm smiley


  • #2   22. jan 2005 ps. rigtig fed bil!!! der mangler bare lidt gejl i siderne, og lidt chrome i motor rummet smiley

  • #3   22. jan 2005 Flotte billeder du har fået taget der, man kommer jo næsten i sommerhumør når man sidder og kigger dem igennem. ;o)
    Der er desværre et godt stykke tid til det bliver sommer endnu, men det bliver helt sikkert en god sommer i år. Ahh kan næsten ikke vente, bliver 18 til sommer og regner med at få kortet sidst i juni. Det bliver bare nice.. ;o)


  • #4   22. jan 2005 Hej Jesper

    Til lykke med din udstødning og nogle flotte billeder. Ja, det bliver dejligt med lidt sommer. Jeg kan se at du stadigvæk køre med sommerdæk :o)

    Til Henrik: Hvad skete der med den gamle motor?

    Hilsen en ST150 ejer ;o)


Kommentér på:
I dag var en god dag

Annonce