{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Fiat coupe - hvilken model ? {{forumTopicSubject}}

Valget står mellem en 16V turbo og en 20V turbo model.

1: Hvor hurtig er 16V turbo i forhold til 20v turbo?
2: Hvordan med brændstofs økonomien, og kan det lade sig gøre at køre over 10km/l i 20v turbo udgaven?
3: Hvilken bil holder bedst, hvilken motor er mest holdbar? Jeg snakker ikke om tuning, men bare til ganske normal kørsel.
4: Er det dyrt at eje en 20V turbo iforhold til en 16V turbo? Forsikringsmæssigt skal jeg give det samme, men tænker afgiftsmæssigt og andre udgifter.
5: hvilken er generalt den bedste model?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fiat coupe - hvilken model ?
  • #1   31. mar 2008 20VT er helt klart at foretrække.

de går pisse godt, også som standard, og hvis man bare overholder servicenormerne, så holder sådan en bil længe.

• #2   31. mar 2008 og den hedder Coupe Fiat smiley

• #3   31. mar 2008 jeg ville helt klart fortrække 20v men skal det være kræs skal du have en Fiat Coupe 20v turbo - Limited Edesion eller hvordan man staver til det hehe, så vidt jeg ved er der kun produceret et bestemt antal af netop denne model og jeg har har haft den store fornøjelse at få en tur i sådan en, den kører sgu pissegodt hehe mvh Jesper

• #4   31. mar 2008 jesper -- Limted udgaven har jeg skam også kigget på, men de er noget dyrere og det er de sikkert også i afgift. Ved ikke om det skal oplyses at det er en limited udgave?

• #5   31. mar 2008 det skal jeg ikke kunne svare på desvære, min lillesøster datede en der havde netop den model og jeg grinte lidt af den coupe, grim osv osv men de ord måtte jeg godt nok æde i mig igen haha. men jeg kunne foreslå du spurgte de folk der har limited model herinde på bilgalleri om osv osv

• #6   31. mar 2008 Det fatter jeg så ikke at folk synes den er grim. Den har da det lækreste design.. Hvis den bliver smidt til jorden og nogle ordentlige fælge så er den jo gude smuk. smiley

Kommentér på:
Fiat coupe - hvilken model ?

Annonce