{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Bestilte fra USA, men.. {{forumTopicSubject}}

Hey... Kunne ikke lige finde på en overskrift, så håber den er ok.

Men bestilte nogle ting fra USA her d. 24 for en kammi, fordi han var træt af at vente på et andet firma og de havde givet ok, men ringede så senere at de ikke kunne alligevel, så vi var nødt til at afbestille fra USA.

FIk så at vide fra Andy's Auto Sport (der var vi bestilte), at man skulle ringe for at afbestille, så det blev gjort og her fik jeg så at vide, at den ikke kunne annuleres endnu, da de endnu ikke havde lavet/fået faktura'en, så jeg skulle ringe i dag og da de først åbner kl. 16 dansk tid, så har jeg self. ikke ringet endnu.. Men de har fandme trukket pengene fra min konto i dag og banken kan ikke rykke dem tilbage..

Så nu kan jeg kun håbe på, at de vil afbestille og sende pengene retur. Men tror I dette kan lade sig gøre?

Men hvis ikke, så har jeg et Wide Body kit fra Extreme Dimensions til en Civic '96-98 som kan købes for 7K +told og moms (og levering, hvis det skal sendes et eller andet sted hen). Består af brede skærme for+bag, sideskørter, for+bagkofanger.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bestilte fra USA, men..
  • #1   27. jan 2005 havde det været til min så var jeg klar;-) har du ikke et tilbud på til mig på en front til dyret nu hvor den alligevel skal males??

• #2   27. jan 2005 Hvis det er et firma med bare en smule integritet så sku man da mene du kunne få dine penge igen. Desuden er der vel også noget der hedder returret i USA smiley

Men skriv når du ved noget smiley

• #3   27. jan 2005 sagsøg skindet af dem..he he

• #4   27. jan 2005 Ja det er faktisk muligt... og da det er i USA sælger bor, så er det i USA det skulle afgøres. Så hvis du har mulighed for at optage din samtale kl 16 og du så får dem til at indrømme noget, så ka du garanteret hive en mil hjem smiley

• #5   27. jan 2005 har du deres hjemmeside

• #6   27. jan 2005 hehe.. kunne være man skulle prøve at optage samtalen på mit kamera's "diktafon"...

www.andysautosport.com

• #7   27. jan 2005 Desværre... og det vil i hvertfald være for dyrt kun at få en kofanger hjem fx fra Andy's, skal jo alligevel snakke med dem senere, fandt en røv fed frontspoile til ca. 140 USD, men prisen inkl. fragt til DK men + told og moms blev ca. 2900 kr. og så kommer told og moms oveni...

• #8   27. jan 2005 Hej Dennis

Tror ikke du skal regne med at se dine penge igen...
    Vi køre en lige nu en sag mod Andy's Auto Sport, vi har 32.000,- til gode hos dem, få nogle vare vi bestilte 17 maj 2004, de har hævet pegende den 25 maj og sagde de afsendte vores vare den 25 maj, vi har aldrig modtaget noget fra dem, nå vi ringer der over smider de bare røret på, har nok sendt dem omkring 100 mail, har aldrig fået svar, så nu har vi valgt at gå til en advokat, så må vi se om det hjælper...

Pas meget på de udanske firmaer ...:-(

Henrik
    http://www.autoshoppen.dk

• #9   27. jan 2005 WHAT... Fucking lorte agtigt..

Har en kammi, som gerne ville have noget med derfra, så har lidt planer om at spørge om de ikke bare kan ændre ordren, fordi så svare det til at de skal overføre godt og vel 2K tilbage til mig i restbeløb.

Prøver sgu at optage samtalen så godt jeg kan, har desværre ikke noget medhør på min tlf.

• #10   27. jan 2005 fuck hvor latterligt... fik fat i dem og kom i "vente" 2 el. 3 gange ved den samme person.. og til sidst får jeg at vide, at jeg skal ringe tilbage om 3 timer og lagde han røret på.. Optog samtalen med mit kamera, men lyden er ikke så genial, men man kan da høre dem og også hvilket firma det er.. Men frygter sgu lidt, at jeg har smidt de penge ud af vinduet..

• #11   27. jan 2005 Det er sku da monster pølle..:! Hvis en go ide og optage ALT!!!

• #12   27. jan 2005 jo deeeet.. Har desværre ikke den samtale, som jeg havde med dem d. 24, men har da denne samtale og den næste og formentligt sidste bliver også optaget.. Men syntes sgu også de er lige hurtige nok på aftrækkeren til at hente pengene. Fordi de havde ikke sagerne på lager, så sættet ville først dukke op i DK om ca. 1 måned. Men pengene blev trukket i dag, kun 2 dage efter bestillingen var fortaget..

• #13   27. jan 2005 Du kunne, hvis det blev aktuelt, måske køre en retsag sammen med Henrik V

• #14   27. jan 2005 Ja tænkte også lidt på det her før... Fordi det kunne da sikkert kun gavne det hele at der er 2 folk, de har "fuppet", én privat person og en forhandler. Mit beløb er dog ikke så stort, men stadigt.. og jeg har jo "båndet" samtalerne..

• #15   27. jan 2005 Så kom jeg endeligt igennem efter 4 opkald, hvor der ved et af dem bare blev lagt på med det samme.. Men fik dem til at annulere ordren og sætte pengene retur ved hjælp af mine kort oplysninger, så må vi se hvornår og om de dukker op, men hvis ikke, så har jeg da heldigvis hele samtalen på min comp.

• #16   27. jan 2005 Noget nyt ???

• #17   27. jan 2005 Ikke andet end at de gik med til at betale mig pengene tilbage, så må vi se om de gør det. Ellers sender jeg en mail til dem og fortæller at jeg har samtalen på bånd, hvor de fortæller mig, at de vil føre pengene tilbage til min konto. Så burde de da reagere ellers er der jo kun én vej, rettens vej og har nok retten på min side pga. rimlig gode beviser på "bånd" med dato og tidspunkt.

Kommentér på:
Bestilte fra USA, men..

Annonce