{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Forslag til BG: Overfør bil til bruger {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg sad lige og tænkte over en ny feature man kunne lave på BG.Der kom sig af at der var en bil der var ved at blive oprettet på BG hvor køber havde kopieret billederne fra sælgers bil-profil. Og derved kom der to Bilgalleri.dk logoer i billedet.

Jeg tænker også på hvor mange gange de samme biler ligger herinde. Og hvor der på mange af dem står SOLGT osv.

Hvis man nu i forbindelse med salg kunne få overdraget bilen fra sælgers profil til køber. Sælger kunne fx. finde købers profil, og vælge 'overfør bil', hvorefter han vælger den af hans biler der skal overføres.

Nu får køber besked om at sælger ønsker at overføre bilen, og han skal ind og acceptere. Når han har accepteret, tilhører bilens data nu ham.

Og man kan i bilens oversigt se sælger som tidligere ejer smiley På den måde gives der også lidt credit til tidligere ejere af fx. mega stylede biler som de har lagt hårdt arbejde og mange timer i.

Bilen på en eller anden måde også fremvises på forsiden, da mange jo gerne vil gøre opmærksom på at det er en ny ejer, lige som hvis de havde oprettet den selv!

Det kunne også være fedt hvis tidligere ejere af en bil kunne koble sig på "tidligere ejere" listen på en allerede oprettet bil. selvfølgelig med accept fra nuværende ejer. Fx. hvis jeg tidligere havde ejet en bil og finder den igen herinde. På ens bruger-profil skulle der så også være en list over tidligere ejede biler.

Hvad siger i? Lyder det fedt? Skal jeg kontakte BG med idéen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til BG: Overfør bil til bruger
Kommentér på:
Forslag til BG: Overfør bil til bruger

Annonce