{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Forsikring af Mini One... {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har kigget på lidt leasing af en Mini One ved Terminalen i Kolding. Den koster mig 3.000 kr. om måneden i leasingafgift.

Nu er det sådan at det er min første bil, og så er det jeg tænker på forsikring. Hvad tror i jeg kan forsikre den for inkl. kasko?...det skal siges at jeg er 23 og har haft kørekort siden jeg var 18 uden skader og har kørt i mine forældres bil i mange år.

Det er af og til forsikringsselskaberne giver lidt kredit for netop det.

Jeg bor i Sønderjylland.

Har i nogen ideer??

Tak for det.

Vh Lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring af Mini One...
  • #1   4. apr 2008 For 3000 kr kan det da bedre betale sig at købe den? smiley
    Men jeg tror ikke du skal regne med de giver noget medmindre du har haft bil i eget navn.

• #2   4. apr 2008 Prøv sønderjysk forsikring, de plejer at være rimelig fair specielt med helt nye små biler

• #3   4. apr 2008 Jeg har ikke rigtig lyst til at låne pengene og afdrage. I så fald skal jeg gerne lægge minimum 20% i udbetaling for bare at få et rimelig lån med en nogenlunde rente og en lav ÅOP, og så sidder jeg måske stadig med små kr. 3.000 om måneden de næstr 5-6 år. Den her aftale løber over 3 år og så kan jeg skifte hvis jeg vil, og jeg skal kun lægge en engangsbetaling på kr. 25.000 nu og her.

Men har da tænkt over det....:=) det er jo en lille lækker bil.

• #4   4. apr 2008 GF- forsikring , men jeg troede der var forsikring med i sådan en leasing aftale

• #5   4. apr 2008 Nej der er ingen forsikring med i aftalen...desværre, så havde det været ekstremt godt. :=)

"LR" hvorfor??...har læst anmeldelser, den har da fået gode anmeldelser....eller hvad mener du?

Kommentér på:
Forsikring af Mini One...

Annonce