{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

hjælp til muligt bil skift! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, jeg er lidt i tvil om jeg skal lave mig et bil skift, så jeg ville super gerne høre jeres mening om de 2 modeller sat op mod hinnanden, og de forbehold som jeg har til dem.

Jeg har pt. en xsara 1,8 vts fra 1998 og har kørt 140.000 km.

Det er en super god bil med læker komfort fedt desgin (syntes jeg) og god træk kræft. Jeg har nu haft den i et år og har ikke skiftet en eneste ting på den. Den står rigtig velholdt med pava og fuld service bog hele dens liv.

Mit problem er så at min kæreste er begyndt på en ny uddanelse rimlig langt væk fra vore hjem, så derfor vil vores km per år stige meget, ja et sted mellem 20-23000 km per år. også bliver det meget dyrt at køre så langt i en benzin der køre 11 km/l.

jeg overvejer derfor at købe en lille pug. 206 1,4 hdi. Jeg har været ude og prøve køre en og syntes den er okey, men bestemt ikke det samme som den jeg har nu.

Jeg er meget i tvil om jeg skal skifte til sådan en, da jeg har en rigtig god bil nu eller med andre ord, jeg ved hvad jeg har nu!, men syntes også det er synd og dyrt at køre så mange km i den. Og er en pug 206 1,4 hdi fra en 2001-02 noget værd?

Hvad syntes i, skal jeg skifte eller lade værd. Bare skriv jeres mening, det vil jeg sætte pris på!

tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til muligt bil skift!
Kommentér på:
hjælp til muligt bil skift!

Annonce