{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

lave forsøg på at få en tyv i fællen {{forumTopicSubject}}

vi sætter en bil et sted hvor der er mange indbrud
og så sætter vi en fed radio i og gemmer os
når så engang tyvene kommer og laver indbrud i bilen
så har vi dem på fersk gerning, og så smadre vi dem total. så vi kommer i avisen

Tyve taget på fersk gerning, smadret af bilejerne.
så mange der læser det kan tænkte, det havde de sgu fortjent smiley
hv siger i drenge

vil det ikke være fedt sådan et forsøg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lave forsøg på at få en tyv i fællen
  • #1   6. apr 2008 jo for så får de sig en lærestreg. de vil jo heller ikke kunne lide at nogen stjal deres ting vel

• #2   6. apr 2008 ja ved du hva.

• #3   6. apr 2008 så blev vi verdens kendte !

biltyve i danmark blev sprængt i luften da de vil stjæle en radio

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #4   6. apr 2008 vi fanger

vi binder til en lygtepæl i centrum

vi skriver med sture sorte tusser overalt på hans, nu helt nøgne og kolde krop, at han er en biltyv der var for dum.

så kan vi altid snakke om hvor mange fingre eller tænder der skal ligge i posen ved siden af smiley

• #5   6. apr 2008 he he

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #6   6. apr 2008 Jack B

det kommer jo an på om personen har lyst til at melde noget smiley

ellers har vi en sump herude i nærheden, den har jeg omtalt før men der er plads nok i den endnu smiley

desuden lidt knubs kan de nu nemt få, du siger til høkerne han hoppede på dig og så slår de også lidt på ham og siger det er da syyyynd smiley

• #7   6. apr 2008 så skal de have erstatning.... som ham der stak en mand ned i svenborg ... hvor hans 2 små pive sønner ikke ville vidne for deres far ..

• #8   6. apr 2008 Jeg havde sgu været ligeglad med om det så er selvtægt.. DOg havde jeg nok ikke gennemtævet dem, men det kunne jo være de kom til at falde lidt voldsomt nogle gange, da jeg foretog en civil anholdelse smiley

Men lyder som en god plan.

• #10   6. apr 2008 så hellere binde dem fast til en pæl ved politistationen og så huske at filme lortet så man har beviset .

• #11   6. apr 2008 det er vold og straffes hårdt,kender en gut som slog en biltyv til lirkassemand med meget alvorlige men,det fik han 2 år for,selv om manden ikke meldte ham,politiet kører selv sagen uden offeret.

• #12   6. apr 2008 Snoopy L: Synes klart at din ide er den bedste..

Binde vedkommende til en lygtepæl midt på strøget i en storby, stille et kæmpe skilt hvorpå der stod: Jeg er er tyveknægt, jeg stjæler fra jeres biler, huse osv.. Er jeg ikke for dum??

Og så stille en STOR kasse med gamle rådne frugter, æg osv. som folk måtte kaste efter ham med kaldte ham alt muligt..

Se det kunne være en fed lærestreg..

Banker man ham, er man jo ikke et klap bedre end ham selv..

Engang da jeg arbejdede i butik, snuppede vi en butikstyv som vi længe havde haft en mistanke til..
    Han flippede totalt da vi tog ham.. Så vi måtte lige 3 mand på ham, slæbe ham med ud bagved og ind i et totalt tom køle/fryserum..
    Det stod på 5 graders varme, men blev inden han kom ind stillet til minus 18 grader (så han selv så det) Så fik han besked på at nu kunne komme ind og køle lidt af til politiet kom... Og de havde nok travlt, så der gik nok en time, så han skulle huske at sørge for at holde varmen.. *lol*

Da vi ringede til politiet og sagde at vi havde en butikstyv, men at de ikke behøvede at skynde sig, for han var lukket ind i vores fryserum..
    Så svarede betjenten lige så kold: Så kan han sku da lære det.. Vi gør lige det færdig vi er i gang med, så kommer vi.. Der gik 20 min..
    Og tyven, han FRØS da han kom ud.. Men han nærmest omfavnede betjentene, så han var ret så glad for at slippe ud..

• #13   6. apr 2008 Hehehehehe--- gør hellere følgende i en gammel bil, der alligevel skal skrottes ( skal være med åbent bagagerum):

1. afmonter de indvendige "stænger" til låsen, så den ikke kan låses op indefra

2. monter fjernbetjent c-lås

3. Monter en fed men defekt bilradio

4. Installer 7 pulverslukkere i bagagerummet

5. Sæt noget hydraulikfjernstyring på pulverslukkerne

6. Få fat i en varevogn og parker den overfor med et kamera på taget så I kan optage løjerne til os andre.

7. Når biltyvene kommer og sætter sig ind så låser i dørene

8. Når de panikker og ikke kan komme ud aktiveres pulverslukkerne

9. Lad dem sidde der et par minutter

10. Grin så I skider i bukserne

11. Lig videoen ud på nettet

12. Send et link til det storbarmede egern ( mig ) hehe

Kommentér på:
lave forsøg på at få en tyv i fællen

Annonce