{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Vurdering: Min Peugeot 306 {{forumTopicSubject}}

Hey there...

Jeg er sgu gået hen og forelsket mig lidt i en 206'er men for at jeg skal have den, skal jeg jo først af med min elskede 306'er først, desværre smiley

Men hvor meget er min 306 værd?

Det er en Peugeot 306, 1,6 XS fra 1994 i farven bordeaux-rød. Bilen har kørt ca. 230.000, den er blevet undervognsbehandlet og har ingen rust...
Den har, så vidt jeg husker, kun haft 3 ejere - med mig som tredje ejer og eneste unge der har haft den...

Udover det, er den sænket 50mm foran med cobra fjedre og kommer 30-40mm ned bagved via torsionsstængerne + gasstøddæmpere...

Angel Eyes med Sort baggrund

Remus Hardline Bagpotte

Indfarvede M3 sidespejle

Green Filter Kit

Ford A Horn med knap smiley

Hjemmelavet Gearknop

Rustfri rør til Green Filter i Motorrum

OZ fælge - 15" eller 16"

Hvad er min lille bil værd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering: Min Peugeot 306
  • #1   6. apr 2008 Den skal synes i år, men burde ikke være noget problem efter som den skal til mekaniker her nu på onsdag og få lavet de "små-problemer" den har smiley

    Der kan man bare se smiley Så blev jeg så klog... Styling tæller ikke med? *skriver bag øret* smiley ...


  • #2   6. apr 2008 Tusind tak for hjælpen og tipsene Maria smiley ... Nu skal jeg bare lige have fundet mig en anden bil og sådan lidt først jo smiley ... Men puha, en 206 er jo ikke ligefrem hel billig smiley

Kommentér på:
Vurdering: Min Peugeot 306

Annonce