{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

hvorfor afvise {{forumTopicSubject}}

hvorfor er det lige at i afviser min bil??? køn er den ikke, men det er der sgu mange andre der heller ikke er... antyder den bare eet sted at den er fake???
måske er det ikke den mest seriøse profil jeg har, men efter at have kigget på billederne, taler den vidst forsig selv.. den er kun købt for at komme ned i forsikringssummen,...og derfor bliver der ikke gjort nogeet ud af den...
men som en evt forbedring af bilgalleri... synes jeg måske at, for at muligheden om at afvise eller ej, skal man give en begrundelse.... synes det ville være noget bedre... bare et forslag.....
håber i lige gider hjælpe... http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=25882 på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor afvise
  • #2   29. jan 2005 tak skal du have.... bilen må jeg lige se at få ryddet op i... fuglen den forsvinder så.. bare rolig... men tak for hjælpen....

• #3   29. jan 2005 Jeg afviser RIGTIG MANGE biler fordi jeg mener et galleri et et sted man skal se andet end alm familieøser som lige har fået nogen alufælge på.

Jeg gad heller ikke gå et maleri-galleri for at se billeder af tante Oda's selvgjorte ferniseringer.

Der skal være lidt specielt over de biler der skal stemmes ind....hvis det står til mig.

Derfor bliver RIGTIG mange afvist af mig :o)

• #4   29. jan 2005 hmm, det kan jeg ikke helt følge dig i... jeg har vel lige så meget ret til at være her som du har??? du er jo ikke tvunget til at kigge på min bil... og det forventes heller ikke... vil bare gerne kunne skrive med andre og udveksle ideer og erfaringer...

• #5   29. jan 2005 Nej, du kan ikke følge mig.
    Men det er begrundelsen for at JEG afviser. Når nu besidderen af dette site har besluttet at der skal være 2 knapper, hvor man enten kan byde velkommen eller afvise, ja så bruger jeg BEGGE.
    Jeg kan ikke se at din bil NØDVENDIGVIS har RET til at være her, det er jo noget som ca. 100 andre skal afgøre.

Det er ikke MIG som har lavet adgangen sådan, men når det er sådan så afviser jeg de biler som ikke siger mig noget.

• #6   29. jan 2005 Til Klaus:
    Jeg må desværre skuffe dig, jeg har min EGEN mening og tør stå ved den. Vil tro at mange andre også har deres grunde for at afvise en bil. Og vi taler her om en bil og ikke en person.

Andre må mene om min bil hvad de vil, det kan jeg jo ikke lave om på :o)

Så jeg vil ikke byde biler velkommen fordi andre mener at der bør jeg gøre.
    Jeg har da heller ikke det fjerneste imod at andre sætter deres biler herind, så kan jeg med min ene stemme afgøre hvad jeg synes.....

• #7   29. jan 2005 Tja, jeg havde skam heller ikke forventet andet end et angreb på enten mig eller mondeo'en ved at skrive hvorfor jeg ikke er rygklapper.
    Kan slet ikke se hvad folk vil i dette forum hvis de ikke kan acceptere de "regler" som ADMIN har sat. Det må da være kedeligt at deltage i et forum hvor man ikke accepterer vilkårene. Man kan endda læse om "nogen" som kalder folk der afviser for fjolser og lign. Det taler vel tydeligt om hvem der er skribenten bag sådanne ord.

Folk tager det dybt personligt hvis man ikke giver 7. Men det er da godt hvis nogen kritikløst byder alle biler velkommen, så synes jeg bare ikke ideen med de to knapper giver nogen mening.

Med hensyn til eksotisk køretøj så synes jeg da den Porsche 911 carrera 4 - 2004 er ret fed :o)

Kommentér på:
hvorfor afvise

Annonce