{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål til sænkning!
  • #1   8. apr 2008 personligt synes jeg det er åndsvagt.. og det tager bare endnu hårdere på støddæmperne..

• #2   8. apr 2008 er lige med på en lytter smiley

• #3   8. apr 2008 Dum måde for ekstra sænkning.. Spar sammen og køb en ordenlig undervogn

• #4   8. apr 2008 Forstår ik folk har så ondt i røven over at skære en ring af fjedre.. Så længe man gør det rigtigt, er det ik værre for kørslen eller bilen end at købe et sæt fjedre der er endnu lavere...
    Bare husk at de tit er progressive, så den ene ende er blødere end den anden...

• #5   8. apr 2008 jo det er så værre og det jo ikke for sjov manikke må gøere det

jeg har ikke ondt i røven men du skal tænke på at vis der 10 ringe på er styrken i dem på de 10 og vis du så fjerne 2 kan det godt slide hårdt på fjedre benet og skålen

• #6   8. apr 2008 Det forstår jeg ikke.

• #7   8. apr 2008 selvfølgelig er det værre for bilen end et par der er sænket lige meget... en fjeder der er lavet til at sænke bilen 30mm har en vis hårdhed for at det ikke skal tage for hårdt på støddæmperne som jo automatisk kommer mere under tryk end ved normale fjedre..

skærer du så en ring af, så går den pludslig længere i bund end før, og hårdere i bund.. IKKE godt for støddæmper..

en fjeder der så er lavet til mere sænking(måske lig med hvad en skårte 30mm ville sænke) er jo hårdere igen og lavet sådan at den skåner støddæmper mest muligt..

så selvfølglig er det lidt hårdere ved bilen hvis man skærer en ring af..

• #8   8. apr 2008 Der er jo osse forskellige hårdheder på 40 mm. kits... Så det synes jeg ikke rigtig er argument imod et kit der blir lidt lavere og lidt blødere. Men det er bare mig smiley Der er jo ikke en fast regen med tryk i kg kontra fjeder/vindings længde...

• #9   8. apr 2008 Tak for jeres svar...!

Konklusionen må være at jeg ikke ændre på mine fjedre... vil ikke ødelægge undervogen.. det er bilen sgu i for god stand til...!

så må jeg spare op til en gevindundervogn istedet!!

tak for hjælpen!!

Kommentér på:
Spørgsmål til sænkning!

Annonce