{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
400 visninger | Oprettet:

Martin *
Martin *
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 38

BMW 320 i 2.0 - Kan det betale sig? {{forumTopicSubject}}

Nu må jeg afsløre at jeg er lidt af en bil-'noob' da jeg først lige er kommet ind i 'branchen'. Ser i, jeg sidder og glugger på en Bimmer som har følgende informationer:

Mærke: BMW 320 i 2.0
Årgang: 1985
Km.: 268.000
Supplerende tekst:
Kører godt og dagl. nyt bagtøj. og bremser og hjullejer og luftfilter. ingen mislyde. god bund. pæn kabine. syn t.nov 05´

Prisen er 12.000 og jeg regner med at få forsikringen registreret hos et familie-medlem (Elite-bilist) så den ikke bliver så hardcore.

Kan dette betale sig?
Evt. billede: http://www1.dba.dk/images/annbilleder//3/10/37744010_0.jpg

Nogle friske meninger ville være dejligt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW 320 i 2.0 - Kan det betale sig?
  • Martin *
    Martin * Tilmeldt:
    jan 2005

#1   30. jan 2005 Sådan noget skal du ik sige ch@mp, så får jeg bare neder på :o)

Synes du den ser træls ud? Hmm... Det er fordi jeg ik rigtig kan finde noget andet i den prisklasse og har ikke rige forældre eller nogen rig onkel til at betale for mig heh... Har seriøst finkæmmet hele det danske internet for at finde noget til den pris (Er meget desperat) og enten så kommer prisen op på de 40-50 kilo eller også så ligner bilen noget der lige er blevet gravet op af jorden =/... Du har måske nogle frække links til billige biler? smiley

• Martin *
    Martin * Tilmeldt:
    jan 2005

#2   30. jan 2005 Yea, min msn er

illmatic@sol.dk

• Martin *
    Martin * Tilmeldt:
    jan 2005

#3   30. jan 2005 "Men..............."
    Det lyder ik så godt i mine øre.
    Min bror (Som er ved at uddane sig til pladesmed hos BMW) var også meget imod den så tror alligevel ik det er så god en idé med den bil =/

• #4   30. jan 2005 pas lige på med det forældre forsikring også.

Der har været mange historier om hvor de har nægtet at dække pga. det har været knægten der har været den reele bruger, og forsikrings betingelserne dermed er overtrådt.

En ting er, hvis man har smadret bilen. Men forestil dig lige at køre en cykellist ned, og skal betale erstatning af egen lomme.

• Martin *
    Martin * Tilmeldt:
    jan 2005

#5   30. jan 2005 Niels J >
    Ja jeg ved godt hvad du mener, men man må se den sådan, man kan ik forvente at en knægt på 18 år først skal betale 15-30 kilo for selve bil og derefter smide det samme i forsikringen for at den står i hans navn. Det er alligevel mange penge at hoste op med i den alder så man må jo bruge lidt tricks smiley

• #6   30. jan 2005 hørt, du kan også lige så godt komme igang med at betale forsikring selv, for om du starter nu eller om du gør der når du er 26 eller mere, så kommer det til at koste dig en masse penge alligevel!

• Martin *
    Martin * Tilmeldt:
    jan 2005

#7   30. jan 2005 Det har du ret i Flemming, men når jeg er 26 er jeg forhåbentlig faglært og har en fast indkomst hvorimod jeg er i uddanelse nu og det eneste jeg får er min SU. Så det bliver nok lidt lettere at klare situationen økonomisk til den tid.

• #8   30. jan 2005 Man plejer normalt at sige, at "en BMW kun kan køre ca. 200.000km" ...
    Om den er helt færdig skal ikke kunne siges, men da den ikke koster særlig meget, skal du nok ikke regne med at den holder evigheder...!

• Martin *
    Martin * Tilmeldt:
    jan 2005

#9   30. jan 2005 c A >
    Har fået af vide at en bimmer kan holde 400.000. Men det afhænger af modelen, nogle kan som du selv siger kun holde 200.000 men man har også set eksempler på 600.000 eller deromkring, tror jeg læste det i et V-max.

For 12.000 regner jeg heller ik med at den skal holde mere end 1 år, måske mindre.

• #10   30. jan 2005 c A : 200000 km. hvor har du læst det ? er det et citat fra ekstra bladet ..... en 85ér 320i har jeg seviceret på autoseret bmw værksted da jeg var mekker der og den havde gået 430000 km men c A det er jo nok bare et særtilfælde smiley ................ men hensyn til det billede som er link så er det umuligt at sige om det er noget ko-lort den E-30 ............... mange af dem er træls !!!

go jagt

-jesper

• #11   30. jan 2005 Nu var det også denne model jeg snakkede om.. De større BMWer har det med at kunne gå længere;D

Men til gengæld får man en nice bil:D

• #12   30. jan 2005 HVAD ? en 320ér er da en 320ér den er hverken større eller mindre

-jesper smiley

• Martin *
    Martin * Tilmeldt:
    jan 2005

#13   31. jan 2005 Ja nu ved jeg godt at den bil ikke er noget man skal råbe højt om, men ser i... Jeg SKAL have en BMW og så skal jeg jo også have råd til den - Så det bliver nok ik en X5'er smiley

• #14   31. jan 2005 det der med at "jeg har hørt en bil kan gå 200000 og så er den færdig" er noget fis.

Det kommer da fuldstændigt an på hvordan den er vedligeholdt. Hvis den lige fra ny er blevet kørt af en brian med fuld bundgas hele tiden, uden olieskift, så holder den ikke særligt længe.

Men hvis den er passet og plejet altid, med god olie osv, så triller den langt længere.

Man kan sq ikke bare generalisere på den måde, og så sige den og den bil kan køre så langt.

Kommentér på:
BMW 320 i 2.0 - Kan det betale sig?

Annonce