{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børn el. Voksene her på BG?!?
  • #1   10. apr 2008 det har hjulpet lidt på det efter baboom er blevet oprettet...
    babygalleri.dk sorterede så det sidste fra..

dog er der mange der ikke er kommet videre endnu..

• #2   10. apr 2008 hvis man stiller et spørgsmål, får man oftes fine svar, syntes jeg..

men hvis det er et plat inlæg, så bliver der også hurtigt fyldt med platte kommentare...

BG er fint nok, ville også være kedeligt, hvis alt gik efter bogen og ingen lavdede lidt sjov i gaden

• #3   10. apr 2008 Der er virkelig mange der er for kloge herinde.. det helt utroligt.

Stemningen er og utrolig dårlig.. JANTELOVEN lever ekstremt godt herinde.

Det noget helt andet at f.eks at komme ind på www.axownersclub.com hvor man har en fælles ting og det er en lille æske ved navn AX.. folk er i bedre stemning det noget man virkelig kan mærke på de svar man får..

• #4   10. apr 2008 Synes her er hyggelig smiley men eftersom jeg har købt ny "ældre" bil og meldt mig i en gruppe som omfatter modellen, får man godt nok ikke meget response smiley

• #5   10. apr 2008 retards

• #6   10. apr 2008 det er fint nok får altid seriøse svar på det jeg spør om og har fået mange gode kontakter herinde

• #7   10. apr 2008 Admins er BØRN , og skide barnlige.. uha det er kun penge de tænker på ... Håber nogen vil tage initiativ til en ny og mere seriøst side, end det her pjat. Ingen gider åbenbart følge reglerne som de skal, admins tuder over ingen ting, og fryses skal man da også.. Det er for latterligt.

• #8   10. apr 2008 Skrev til det her indlæg for lidt siden... valgte dog at slette mit indlæg da det nok indeholdt lidt for meget galde...

det værste efter min mening er marked..... Folk gider OVERHOVEDET ikke tage sig til at læse en annonce ordentligt igennem før de skriver til den... Eksempel: "INGEN BYTTE!!!" Og første kommentar er så: "Vil du bytte med min??"

Sådan noget ser man bare ALT for meget af synes jeg....

• #9   10. apr 2008 Syntes personligt selv at de bemærkninger der kommer efter man eks. ved oprettelse har skrevet flere billeder el. tekst så bliver man svinet til og nogen mere grove end andre.. Som tidliger nævn af anden bruger her i dette inlæg så er det BG's egne folk (nævner ikke yderliger da udhængning er en grim overtrædelse) der ikke gør så meget desværre..! Det kunne godt virke som om de gerne vil have et dårliger BG med alt godt for AutoGenbrug o.s.v.

Jeg syntes genneretlt at BG er et hyggeligt sted at være men der til skal jo også nævnes der er også nogen der ikke kan finde ud af at bruge deres sprog ordentligt smiley

• #10   10. apr 2008 bare ærgeligt at bilgalleri - er kædet sammen med alle de andre i Topic.. og ikke er et selvstændigt site.. der kun koncenterede sig om Èn ting, som da de startede.. .

• #11   10. apr 2008 Undercover>> der er heldigvis ingen der tvinger dig til at anvende BG smiley

De admins du sjofler lige nu og som styrer bilgalleri er frivillige og ulønnede så de tænker med garanti ikke på penge. og den admin der har frosset dig har haft en grund hvor du har gjort noget som der stod anført i sidens betingelser for anvendelse som du selv har godkendt da du oprettede profilen. Så når man selv har oprettet og sagt ja til reglerne er det måske ik helt politisk korrekt at hyle over dem som håndhæver de fælles spilleregler??

mvh Anders

• #12   10. apr 2008 B4NDIT ™ Enig smiley

• #13   10. apr 2008 Anders T .. jeg siger bar at admins ikk tager deres egne regler som noget de skal gå efter... nej lad bar en markracer kom ind, ellers mormors bil.

Hele din kommentar der har sådan set intet med mig at gøre, jeg siger min mening og bg, og jeg anvender den lige som jeg vil, og skriver dog også som jeg vil.

Men de håndhæver ligefrem ikk deres regler ? nej det er blevet helt forfærdeligt i forhold til i 04 da jeg oprettede min bruger, der forstod folk sig på regler, og dengang var det sq svært at komme ind, nu skal bilen kun have 75 godkendt og 125 afvise.. hvorfor ikk som i gamle dage ? 100/100 ? og folk bør ikk stemme hvilket som helst lort ind på denne side, men så har bg da lige tilføjet den bjælke med at biler skal ind hvis det er brugerens egen, og bjælken sidder forresten i vejen for at se tal, ret dårligt placeret, men det er sq da kun for at få folk til at godkende og bryde deres egne regler, så kan jeg lige så godt oprette en ny bil med 1 billede og få den godkendt ?

• #14   10. apr 2008 Jeg vil ikke sige så meget andet end, at sidens brugere vel repræsentere det samfund vi lever i.. Så kan man jo mene om det hvad man vil ..

• #15   10. apr 2008 undercover>> mormors bil er ikke tilladt...men hvor står der noget om markracere i betingelserne?

din kritik går primært på velkomst/afvisesystemet nu, før var det admin's du var efter. de admins vi har herinde er brugere som du og jeg og hjælper brugerne ved problemer eller fjerner uhensigtsmæssige reklamer/profiler eller stopper ballade, når folk kommer uoverens. Din kritik af velkomst/afvise systemet er noget andet. det er jo brugerne herinde som byder velkommen eller afviser. bilgalleri har kun de ganske få regler for hvad der skal være gældende for at en bil må oprettes. Dem kan de fleste forstå og dem som ikke kan får med tiden deres bil smidt ud.

/A

• #16   10. apr 2008 BilGalleri er nøjagtigt hvad man selv gør det til, man har her nogle fantastiske værktøjer og muligheder som netop gør siden så interaktiv som overhovedet muligt, men som mange, som det også kan ses her, enten ikke benytter eller går ind til med en meget negativt ladet indstilling...

Er sikker på ud af de efterhånden 125000 bruger hvor over de 40000 er ugentligt aktive, hovedsagen af dem er mere end godt tilfredse og glade for siden, ellers var de nok ikke kommet igen...

Men som med alle andre ting er det de negative som stikker ud, men det kender vi jo allesammen, det er jo også steffan fra tvdok man husker og ikke de 300 glade bilentuasiaster som var samlet til race i sindal sidste sommer...

• #17   10. apr 2008 Who Am I? Ja det er så spørgsmålet heh...
    Du siger man gør BG som man vil have det men hvorfor så den der pjælke med ( ! Afvis kun hvis de generelle betingelser ikke er overholdt. Alle biler er velkomne, blot de er brugernes egne.) det gør jo kun at der igen komme ting ind som eks ikke burde være på et bilgalleri ja det hedder vel stadig bilgalleri ikke?!? Ikke for noget men syntes det virker forkert at I syntes at det etisk er rigtigt at lave sådan en pjælke..

Dette inlæg er mere et retorisk spørgsmål end noget andet...!

• #18   10. apr 2008 voksen som har en iQ som en 2 årlig barn

• #19   10. apr 2008 knt>> hehe det lyder som mig ;o)

• #20   10. apr 2008 Nu hedder spørgsmålet "Børn eller voksene her på BG?!?" og derved mit svar. Det har intet med ind og udstemning af biler af gøre...

Men forstår udemærket godt den bjælke er kommet, folks egne hjemmebrygget cowboy regler havde sat standarden for bilerne alt for højt efter min mening...
    Grundlaget for denne side er interessen for biler, og ikke ens foto skills.
    Så hvorfor skal der allerede fra start sættes nogle urimelige høje krav om noget der slet ikke er nødvendigt?
    Et par billeder og noget tekst er en udemærket start, også kommer tingene hen af vejen lige som det gjorde med os andre...

Vi er her alle pga. interessen for bilerne, nogle mere end andre, så tingene skal nok komme og vis de ikke gør så fred være med det...

• #21   10. apr 2008 Vi er vel alle bil tossede lege børn her inde på BG smiley

Who Am I?
    Andet forum/inlæg ang. in/ud stemme o.s.v.
    Men eks. skulle det ikke være muligt at oprette en bil uden 5 billeder, som hvis ikke man sætter flue-ben i de følgende betingelser altså de 5 i har lavet.

Ej.. nu tilbage til emnet Børn eller voksene her på BG?!?

Kommentér på:
Børn el. Voksene her på BG?!?

Annonce