{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Punto ejere kig her !!
  • #1   14. apr 2008 rimelig stabil bil... bare køb en nysynet... og en 14-15km literen ved pæn kørsel. syntes det er en fin bil, hvis man tænker på hva de koster - og hvor nye de er... og hvis man ikke har behov for mere end det.. men køb en med det hele elruder, servo osv..

• #2   14. apr 2008 hej kim.
    min søster vil sælge sin punto 1.2

synet i januar mdr i år.

• #3   14. apr 2008 ja puntoe er er fin bil kik evt. i england efter en køder guide der er mange punto sider der over. held og lykke med bilkøbet.

jeg har selv haft en 1,2 16V sporting med 86Hk super bil (gik dog kun 10Km/l)
    nu har min skønne kone en 1,2 60S som har kørt 207,000Km men nu er girkassen også ved at være lidt slidt smiley

• #4   14. apr 2008 Pris ?

• #5   14. apr 2008 Det er sku en udemærket bil, har selv en bravo og klager ikke smiley

• #6   14. apr 2008 jeg synes du skal købe en smiley

men find en servo - jeg har nemlig ik servo i min og det savner jeg...

min har kørt 133xxx og kører fint (dog skal jeg har skiftet kobling på fredag men det er også den org jeg kører med så der er også på tiden)

jeg kørte ca 16km/l før mit opboret spjæl nu kører jeg ca 14 km/l

men den har også fået lidt flere hk smiley

men HUSK og kigge efter rust ,de kan godt være slemme til at ruste hvis de tidligere ejere ik har fået en undervognsbehandlet...

• #7   14. apr 2008 jeg har en 1,2 16v 85HK sporting til salg hvis det var noget?

Kommentér på:
Punto ejere kig her !!

Annonce