{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Golf 4 Gti, nogle svagheder ? {{forumTopicSubject}}

God aften drenge og piger.

Jeg ville høre om nogle har indtryk af Golf 4 Gti har nogle slemme medfødte fejl ? eller om det egentlig ikke er en ret fornuftig bil ?

jeg syntes de kører super lækkert, og har tænkt på om man skulle anskaffe sig en.

hvis nogen har en bil til en ca samme pris, så skriv endelig forslag og hvorfor den skulle vælges frem for golfen.

håber nogen gider hjælpe smiley på forhånd tak.

/ Andreas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 4 Gti, nogle svagheder ?
  • #1   15. apr 2008 en g4 er en super fin bil, nogle kan dog desværre have periodiske el fejl, men syntes det er en virkelig lækker bil man får sig hvis man finder en der ikke har været i besiddelse af unge mennesker der har mis vedligeholdt den

• #2   15. apr 2008 eneste fejl er den er langsom... og så har de elektriske komponenter som tændspoler og olie følere mm at gå i stykker dog koster det jo ikke en bondegård at få lavet..

• #3   15. apr 2008 ronni M : langsom ? syntes nu den er fin med et lille chip så nærmer det sig jo de 200 HK. den skal jo også kunne overføre det til vejen. syntes den kører meget fint. ville bare høre om de var meget slemme. er selv mekaniker men har ikke lavet så mange af dem.

hva med rust ? nu er de jo ved at være en 10 år gamle nogle af dem. er det noget man skal hente i tyskland istedet ?

• #4   15. apr 2008 -GTI Turbo- - : når de har soltag har de ikke Aircon vel ?

• #5   15. apr 2008 Jeg kan ikke købe din lige pt. det var bare en bil jeg havde tænkt på i noget tid nu. er lærling, så det er noget bankrådgiveren skal indvolveres i smiley

men tak for tilbudet og du ønskes alt held og lykke med salget herfra

Kommentér på:
Golf 4 Gti, nogle svagheder ?

Annonce