{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Volvo V50?? godt og skidt??
  • #1   16. apr 2008 De første modeller har en del børnesygdomme, men de burde være rettet med tiden. I bund og grund er det en Ford Focus i forklædning, dog langt mere modstandsdygtig over for rust, og har en langt flottere kabine i langt højere materialekvalitet. Men man kan ikke komme uden om at der står FoMoCo på 90% af bilen.
    Anbefales? Ja

• #2   16. apr 2008 hej
    jeg har selv arbejdet ved volvo i en del år, og de nye S40 og V50 de har nu en del el problemer må jeg sige. 1.8 kører ganske godt i motoren, men den larmer lidt ude fra motoren syntes jeg. hvis der ingen garanti er på den så kan den godt blive lidt dyr da der kommer lidt el problemer ind imellem

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 296
    #3   16. apr 2008 Du skal være parat på at der skal laves el i begge døre engang om året (bare et skyd i tågen da det varierer meget)

Dårlig forbindelse til dørene giver fuldstændigt nedbrud af ruder både for og bag.....

Er let selv at skifte, hvis man kan lodde og har en halv-en times tid...

Generalt ville jeg holde mig væk fra 1.6´eren, er lige lille nok.... ville gå efter en 2.4 liters, kan klart anbefales, den går længere på literen, og har et kolosalt kræft overskud hele tiden.....

Dårlige erfaringer har alle biler, men syntes nu v50 er en pæn og ordentlig bil+man kan stole på den ikk falder sammen den ene dag fra den anden....

Volvo mekaniker Henrik H

• #4   16. apr 2008 Tak for svaret!

Dvs de typiske fejl er el på V50 og S40? er det virkielig så slemt med de El fejl

Hvis man sammenligner priser på service/Rep osv med Vw? er volvo stadig dyrere at vedligeholde?

tror jeg vil gå efter 1,8 modellen, hvordan er økonomien i forhold til 1,6?

er der forskel service/rep på 1,8 benzin og 1,6 Diesel?

Hvilken årgang skal jeg holde mig fra?

• #5   16. apr 2008 op

• #6   16. apr 2008 Det med der skal laves stik i dørene 1 gang om året holder vist ikke. Efter de indførte P-kampagnen med skift af stik har det fungeret. I hvertfald de biler vi har lavet. Syntes ikke det er SÅ slemt med el-fejl, taget antallet af styreenheder i bilen i betragtning, men nogle vil der altid være på en bil, med så meget elektronik. OGSÅ på en Toyota smiley
    Hold dig fra 2004 og 2005 modellerne, det er primært dem som har været præget af børnesygdomme.

• Niels M
    Niels M Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #7   24. apr 2013 Selvom dette er en gammel tråd tror jeg desværre, at jeg har det elproblem med min v50 - nogen der har en ide om, hvad det koster at få skiftet de stik i dørene - kan muligvis nøjes med venstre side.

Kommentér på:
Volvo V50?? godt og skidt??

Annonce