{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  efterkrav
  • #1   16. apr 2008 okay.. så det vil sige at de kan godt sende det sådan.. men så skal jeg bare hente det på posthuset

• Rune T
    Rune T Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 35
    #2   16. apr 2008 Ja det er rigtig at nvautodele kan sende pr efterkrav det kan andre også det kræver at
    man har en erhvervskontrakt med post Danmark med så og så mange pakker ligeledes
    skal man købe en pc.program med speciel printer der er tilsluttet pc-pac i k.b.h. denne
    koste mellem Kr.18,000,- og 25,000,- så det er ikke alle der magte dette en videre skal
    man selv afhente pakken på posthuset pakken kan generel først afhentes når man har
    modtaget en brev fra pc-pac som skal medbringes til posthuset kan varierer fra 3-6 dage
    før man modtage denne (skulle være fremme 3 dag men?) Post Danmark har også lagt
    ret store gebyr på efterkrav.

• Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 71
    #3   16. apr 2008 Jeg har i dag lige fået en pakke fra nvautodele.dk pr.efterkrav fire dage efter min bestilling
    den havde ligget på posthuset i tre dage da jeg måtte afvente et brev, før smed postbudet
    en seddel ind af brevsprækken det gør han ikke mere.

Kommentér på:
efterkrav

Annonce