{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lyset væk i km-tæller (golf 3) ?
  • #1   22. apr 2008 en pære vil jeg tro, de er ret nemme at skifte.

• #3   22. apr 2008 hehe ja, min g3'er stor med bagsædet fuld af instrument dele er ved at skille hele lortet ad, så så sent som i dag har jeg taget det ud smiley det er ret nemt, sidder med maks 6 skruer hvis skjoldet ved rettet skal af også, det er jeg lidt i tvivl om, om det skal.

• #4   22. apr 2008 nåh okay.troede det var hele "displayet" det skulle skiftes (har ikke så meget forstand på det) men en pære virker da meget overkommeligt...

• #5   22. apr 2008 du fjerner lys kontakten i venstre side, der inde sidder en skruer, i højre side ved siden af dit anlæg er der nogen pynte sjovere, dem fjerne du også der sidder en skruer, så kan du tage det sorte plast ved instrumenteringen, der inde sidder den fast med 2 skruer også dem de skal også ud, også sidder der det plast ved rettet, men er ikke helt sikker på det skal af, men ellers sidder det også kun fast med 2 skruer, også sidder instrumenteringen fast med et stik.

Kommentér på:
lyset væk i km-tæller (golf 3) ?

Annonce