{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

bare et udbrud! undskylder på forhånd! {{forumTopicSubject}}

HOLY SHIT altså!

da jeg ikke har fundet nogle nye alu til sommer, så valgte jeg at køre ud til Aabyhøj Vulkanisering, som har opbevaret mine små 15" dæk hen over vinteren, og få dem monteret på min tål fælge i stedet for vinterdækkene...

var så der ude i går.. bad om en tid.. gik da hurtigt.. kl. 13.45 i dag.. no problem.. spørger hvad det koster.. kr. 481,-... det da meget fair..

kører så der ud i dag.. de skifter dæk.. tager max 15 min.. go' service etc.. så skal betales.. jeg spørger hvor meget jeg skylder.. kr. 1180,- inkl. moms !!!!!!!?!?!??!?! hvad fanden er det for noget?!?!

spørger så manden.. HVORFOR?! jo du skal betale for hjulskift + dækommontering+ afbalancering.. og selvfølgelig for ny opbevaring..

har aldrig i livet givet emre end 400 kr for dækskift.. et DÆKskift er da inkl. "hjulskift" !!!

skal så lige bemærkest at på faktura står der endda at man ved opbevaring betaler for: opbevaring+ forsikring+ udl/genmont. så har jeg jo betalt TO gange for montering?!

chefen er bortrejst, og jeg skulle nå et møde nu her, så han får tæsk mandag..

undskylder det der.. men skulle lige nævne det, så kan folk selv vælge om de vil bruge dem eller ej smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bare et udbrud! undskylder på forhånd!
  • #1   22. apr 2008 hvis de har skulle bytte dækkene om fra vinter til sommer (ikke bare skifte hjul) så er prisen rimelig nok..

• #2   22. apr 2008 ved godt det slet ikke er det samme, men det er jo ligefør man kan finde fire nye dæk inkl montering til den pris hos T-hansen.... men hissigt.. DET er det sq

• #3   22. apr 2008 sidst jeg fik lavet samme manøvre kostede det 350 kr... så den pris du skulle give er sq helt horribelt.. ved godt jeg selv opbevarede dækkene, men alligevel!! de skal jo hverken fodres eller strigles!!!

• #4   22. apr 2008 Haha bar lad være at betale sårn nogen pikhoveder...

• #5   22. apr 2008 det bedste er jo at jeg i venter valgte at opbevare hos dem da jeg fik nogle fine dæk til god pris der.. jeg gav 350 pr halv år opbevaring incl genmontering whatever hos opel.. så skiftede jeg da da de kunne tilbyde det til 250 pr halvår.. når jeg så kommer der og spørger hvordan det så er med at skifte over igen.. så fik jeg den pris på 480,- kr smidt i hovedet.. oveni opbevaring.. (det var så i vinters), så jeg skifter sgu over til opels eget halløj igen..

det er bare for dårligt..

• #6   22. apr 2008 og betalte bare da jeg jo ikke havde tid til at stå der og diskutere lortet.. havde jo et vigtigt møde.. så den tager jeg med direktøren der oppe når han er tilbage mandag..

• #7   22. apr 2008 jeg havde taget bilen uden at betale og givet dem mit nummer så ku ejeren af stedet ringe når han havde tid...

• #8   22. apr 2008 Hos os betaler de 580kr pr halvår.
    For hjulskift, rengøring, opbevaring samt afbalancering.

• #9   22. apr 2008 at rykke 4 dæk af en fælg + montere igen + afbalancering tager noget tid.

Afbalancering alene koster gerne 4-500 kr for 4 stk, så syntes ikke det lyder så urimeligt.

• #10   22. apr 2008 nej vil ogsp give niels ret. det tager jo et stykke til. så syntes det er meget fair. kommer også meget and på hvor i landet du bor.

• #11   23. apr 2008 tager ikke en skid tid.. jeg har selv arbejdetmed lortet..

og det tog dem max 15 min.. så hvis det skal den vej kan jeg være generøs og sige.. 2 mand i 15 min á 480 kr timen er hvad? 240 kr.. plus slid af værktøj osv.. så er vi på 400... men ja.. fleste steder kører opbevaring og genmontering p omkring 500-600 pr halvår.. så de ryger tilbage til opel.. der er ALT incl. 495 kr..

• #12   23. apr 2008 af og påmontering af 4 dæk + en afbalancering og opbevaring i 6 mdr for 495.. den tvivler jeg ærligt talt på.

jeg har aldrig fundet en afbalancering til under 400 for 4 stk, og skal de skifte dæk på 4 fælge også så kan man roligt ligge yderligere 400 oveni.

er det kun skift af vinterfælge til sommerfælge på bilen er det en anden sag

• #13   23. apr 2008 ring til opel i risskov.. så hører du smiley hedder APA Biler.. det sjove er så at sleve foehandlerne plejer at være langt dyrere, MEN nej.. her er det i hvertfald omvendt..

• #14   23. apr 2008 og til sidst skal lige nævnes igen.. jeg fik en pris på 480kr, så er det jo det man foreholder sig til.. hvis de bare kunne have sagt til mig med det samme at det kostede 1100 kr, jamen så havde jeg da bare taget min dæk og smuttet igen.. da jeg jo ved at det kan fås til max 600 kr andre steder..

så det er jo at røvrende folk.. smiley og en pris jeg har fået betragter jeg så i denne "konflikt" som et mundtligt tilbud, når manden siger det med sådan en sikkerhed.. så den hænger de sgu på..

• #15   23. apr 2008 du har vel fået tilbudt opbevaring + hjul skift til den pris... ikke af og påmontering af dæk + fælge og en afbalancering....

Ærligt talt, så syntes jeg ikke du har noget at komme efter...

Hvis man se en plasma skærm der normalt koster 20000 sat til salg til 2000, så er man heller ikke i det man kalder i "god tro" når man insisterer på at købe skærmen til den annoncerede pris.

Her forventes det, at kunden også udviser en vis form for sund fornuft, og selv kan se prisen er helt hen i skoven

• #16   23. apr 2008 jaw det er så rigtigt nok.. det skal jeg ikke tage fra dig.. men en sælger kommer næppe og siger til dig uden at blinke at den koster 2.000,- og så kører de hjem og installerer og monterer, hvor de så følgende kommer og siger. den koster 20.000,- vel?

jeg betaler da gerne de 600 kr det koster andre steder, synes bare det er forkert at man ikke får mulighed for at gøre det da det jo er bondefangeri, hiv aftalen hjem med en pris og opkræv så en anden efter udført arbejde?

det er bare lidt princip.. der hvor jeg kommer fra holder man sgu hvad man lover, og løber ikke fra aftaler.. smiley

• #17   23. apr 2008 og hvorfor sagde du "+fælge" ? har da ikke købte nye fælge smiley selv om det havde været billigere næsten smiley

• #18   23. apr 2008 afmontering af gamle dæk + på montering af nye dæk på fælgene, + fælgene af og på bilen... derfor smiley

• #20   23. apr 2008 prisen lyder nogenlunde, gav selv 800 for , dækskift, montering og afbalancering

Kommentér på:
bare et udbrud! undskylder på forhånd!

Annonce