{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nike Shox, TN sko.
  • #1   7. feb 2005 har du nogle link til billeder ?.

• #2   7. feb 2005 Nej desværre ikke. Men kan sende en mappe med alle billederne i, som er pakket ned i zip. Hvad siger du til det ?

• #3   7. feb 2005 Hej Lasse

Det er i en venlig tanke at jeg vil spørge, hvor forbindelsen til biler er henne?

Mvh. Anders

• #4   7. feb 2005 Ermin B, det behøver man da ikke, kører da nogengange i sådan nogen H2O tøfler, og de er lidt billigere end 800 kr smiley og kører også uden sko i firmabilen smiley

• #5   7. feb 2005 Ermin>> Og sammenhængen mellem fisk og cykler er at man kan cykle ud for at fiske men ikke fiske ud efter en cykel??

Som med så mange tidligere indlæg om lektiehjælp, størrelser på tøj i hhv. tommer og cm samt musik synes jeg bare man skal overveje hvad et BILforum bør bruges til inden man poster et indlæg...

Mvh. Anders

• #6   7. feb 2005 Tror forummet er her lige så meget for at folk kan "snakke" med hinanden og lære hinanden at kende..

ikke alt behøver jo direkte være om biler smiley

• #7   7. feb 2005 Marthin>> Det forekommer mig at vi to har skrevet om dette før og jeg tillader mig at lave et copypaste af, hvad BG mener om netop det, bare i tilfælde af at du skulle have glemt det;-)

Fra Bilgalleri.dk Administrator

Skrevet: 20-01-2005 11:52:46

Hvis I kigger forum-forsiden under Generel Diskussion, så står der altså "Snak om alt omkring biler". Vi vil give jer ret i der desværre tit kommer irrelevante indlæg i forumet og vi forsøger også at slette de mest useriøse og irrelevante vi får øje på. Vi synes ikke matematik-spørgsmål og de seneste "Tjen penge på SMS"-indlæg, hører til herinde.

Med hensyn til om forumet skal kunne bruges til at stille hvilken som helst spørgsmål, så vil vi holde fast i at dette er et bilsite og derfor bør emnerne holdes indenfor biler.

Med venlig hilsen
    BilGalleri.dk

• #8   7. feb 2005 hehe Anders det var ikke lige det her vi har snakket om :).. men om ræset i køge smiley .. vidste ikk bilting så sådan på det har ikke set det der før smiley

• #9   7. feb 2005 Shit, sorry, min fejl, jeg har forvekslet dig med en anden Martin, men det gør det selvfølgelig ikke mindre relevant

Mvh. Anders

• #10   7. feb 2005 Der skulle selvfølgelig stå bilgalleri og ikke bilting :)..

Kommentér på:
Nike Shox, TN sko.

Annonce