{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

Ford Mondeo 2.5 st. {{forumTopicSubject}}

Hejsa, Har en forespørgsel, vi har en Ford Mondeo St. 2.5 st. fra 2005

Kan det virkelig være rigtigt, at den kun kan kører omkring 5,5 km/l og det er lige meget om man kører hurtigt eller langsomt i den, så kører den det samme.

Det virker bare utroligt, hvis den virkelig ikke kører mere ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Mondeo 2.5 st.
  • #1   27. apr 2008 Det er ALT ALT for lidt. Der er uden tvivl noget galt.

    Vores ligger ved normal kørsel på ca 9 km på literen. Dog noget længere på langture. Ca 10,5-11 km pr liter.

    Jeg snakkede med en gut for et stk tid siden. i en 3,0 V6 mondeo med 204 hk. og han lå på ca 8,5 på literen.

    Få den checket.


  • #3   27. apr 2008 Tak til jer alle sammen og tak for de hurtige svar ! Endelig rart med nogle svar fra folk der ved det.

    Strange >> Nej den lugter helt normalt og ingen benzin lugt.

    Der sidder 16" fælge på lige pt.

    Vi har haft spurgt en mekaniker, og han sagde netop den ikke kører mere og det var almindeligt. og at de har haft den sat til en computer og tjekket.

    men når man så høre jeres kommentarer. virker det helt underligt.

    Den kører nemlig kun 375km på en tank fuld.

    Så vi vil da lige få den tjekket igen.

    smiley


  • #4   2. maj 2008 Jesper : Nej det kan jeg forstå ! det er også rart at man kan spørge folk med erfaring omkring bilen eller har en større udgave. for vi har hellere ikke kunne forstå det Da forhandleren sagde det var fint nok for den bil, så tænkte vi jo bare okay. men lidt efter tvivlede man sku enorm stærkt på det

    Så super mange tak for jeres store hjælp alle sammen

    Strange : super mange tak for de stats, dem vil jeg da lige tænke en ekstra gang over smiley


  • #5   22. maj 2008 Jeg har en fra 2002 som i starten kørte 9 på literen
    Men her på det sidste kun kører 7 på literen og noget af træk kraften er væk . det er noget rigtig l... kunne godt tænke mig at vide hvad det var


Kommentér på:
Ford Mondeo 2.5 st.

Annonce