{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.558 visninger | Oprettet:

Billigt ALCANTARA stof til din kabine! {{forumTopicSubject}}

Da jeg har fundet ud af at jeg har mulighed for at købe forskellige møbel stoffer til tæt på inkøbspris vil jeg dele min gode kontakt med jer andre. Så hvis der er nogen af jer som går og lejer med ideen om at lave jeres egen specielle kabine i f.eks. microfiber stof som Alcantara kan jeg hjælpe jer.
Der er mange mange forskellige farver og mugligheder. Bare skiv hvad i ønsker. Microfiber stof som Alcantara starter fra. 250 kr. pr. meter (koster ca. 450-550 kr. på nettet). Håber det kan bruges smiley Mvh Dennis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigt ALCANTARA stof til din kabine!
  • #1   9. feb 2005 Er det en 1m*1m?

• #3   9. feb 2005 Stoffet er 140 cm. i bredden! Altså 100 cm * 140 cm

• #4   9. feb 2005 det link der er det så bare lige 100 dask billigere.. desværre

• #5   9. feb 2005 hehe... Pænt grinern smiley

• #6   9. feb 2005 Jeg kender godt den hjemmeside...
    Der er meget stor kvalitets forskel på de forskellige microfiber stoffer, både hvad angår slid styrke og lysægthed. Det stof de sælger der er slet ikke i samme kvalitet. Og hvis nogen er i tvivl om den pris jeg lige har skrevet kan i kigger på http://www.concetto.dk/produkter.asp?produkt=2
    det er stof nummer 15 på den side (der er et blå/hvidt billede) det er samme type som det. Og evt. ringe til Concetto og spørge om forskellen på de 2 stoffer!
    I kan også se at på den side Jimmy omtaler skiver de intet om stoffet egenskaber, kun at det kan vaskes!

• #7   9. feb 2005 Kan man se et farvekort ???

Jeg mangler noget mørkegrønt smiley

• #8   9. feb 2005 Ja jeg kan maile dig et digital billede af et farvekort! Jeg har selv købt noget til min kabine og ved også at et par gutter fra Erlings Autolakering i Helsingør synes rigtig godt om stoffet!

• #9   9. feb 2005 det kunne være cool smiley webmaster@thomasnet.dk

Kan du også skaffe ægte læder ?

• #10   9. feb 2005 Til Thomas: Jo det kan jeg også skaffe, skal prøve at skaffe nogle priser til dig! Jeg mailer farveskalaen til dig i aften!
    Til Mikkel: Jo min mail adresse er dkmo@olsen.mail.dk
    Hvilket link taler du om Mikkel? Det link var bare for at vise jer hvilken kvalitet vi snakker, og at de andre altså tager ca. 450 kr. for næsten samm stof!

• #11   9. feb 2005 Mikkel... Det er røv elendig kvalitet, det er sådan noget der sidder på billige IKEA sofaer (med al respekt). De skriver da ellers det er 150 cm bredt, gør de ik? De må i øvrigt heller ikke kalde de Alcantara, da Alcantara er navnet på et firma og ikke på et stof. (folk kender bare Alcantara fordi det var det første firma der lavede microfiber stof for 20 år siden)!

• #12   9. feb 2005 Dennis jeg kunne godt være interreseret i noget sort, ved ikke lige hvor meget der skal bruges, men der skal bare være nok til 2 stk forstole og 2 x dørbeklædning, gider du evt mail mig et tilbud på mette.f@mail.dk

Jeg kan evt maile tilbage hvor store dørsider og sæder er, så du har nogen lunde idé om hvor meget der går til.

• #13   9. feb 2005 Til Chris H...
    Jeg vil umiddelbart tro at det er nemmere du selv lige prøver at regne ud hvor meget du skal have. Bare tænk på for hver gang du bestiller 1 meter får du altså et stykke som svarer til 100 cm x 140 cm (hvis man bestiller flere meter er det selvfølgelig i et stykke). Du skal regne med at der til sæderne er lidt spild stof. Dørbeklædningerne burde være lige til. men jeg vil tro du cirke skal have 8 meter stof! lidt afhængigt om stoffet skal gå hele vejen rundt om stolene. Håber det hjalp lidt!

• #14   9. feb 2005 Mikkel... Okay så kan jeg bedre forstå det. Jeg vil absolut fraråde folk at købe det andet, det er virkelig noget lort. Men hvis man er i tvivl kan man jo købe 1 meter hos de andre, det taler for sig selv når man får det i hånden! Mikkel mailen du mig senere eller hvad? Går igang nu med at få anskaffet et billede af farvere, er lige kommet hjem fra arbejde!

• #15   9. feb 2005 Lyder fornuftigt nok Dennis, forhøre lige en kammi, han har selv fået sine sæder ombetrukket, så han må vide det, Dennis har du evt en mail adresse jeg kan fandge dig på, og hvordan aftaler vi med betaling og levering???

• #16   9. feb 2005 Chris...
    Mail : dkmo@olsen.mail.dk
    Det er jo noget jeg skal bestille hjem så der går lige nogle dage fra jeg modtager din bestilling. Jeg bor i Nordsjælland så enten kan du afhente ellers sender jeg det med post Danmark. Betaling kan ske med overførsel, check, ewire eller kontant! Nu må i sige til hvis i også sidder på en god kontakt smiley

• #17   9. feb 2005 Jamen det er jo helt perfekt, bor selv i det område, så kan nok godt selv afhente det.

Jeg mailer dig lige senere iaften, regner med at skulle buge ca 3-4 meter sort "alcantara"

• #18   9. feb 2005 Hey Alle...
    Nu har har lagt farveprøverne ud på denne hjemmeside --> www.fodo.dk/stof.htm det er lidt nemmere end at maile dem til jer alle. Hvis i har spørgsmål til mig så skriv til mig på dkmo@olsen.mail.dk Kan i ikke lige skrive tilbage til mig om billederne kan bruges til at vælge farve?

• #19   11. feb 2005 Mikkel... Hvornår regner du med at få råd? Der er ca. 1-2 uger leveringstid på stoffet! Mere hvis du har råd 1 Marts passer det fint med jeg bestiller det på mandag! Mvh Dennis

• #20   13. apr 2008 hvor meget stof bruger man til en gennemsnitlig kabine?

• #21   5. jun 2012 kan du stadig skaf billigt alacantara ?

Kommentér på:
Billigt ALCANTARA stof til din kabine!

Annonce