{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Min 206 S16 styrer mod højre {{forumTopicSubject}}

Min nye 206 S16 har en tendes til at rattet gradvist styrer mere og mere mod højre, når jeg slipper det i ligeud-stilling.
Nogle har forsøgt at overbevise mig om, at det skulle være naturligt, en slags sikkerhed, men jeg mener ikke det skulle være sådan på nyere biler.

Skal den til service?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min 206 S16 styrer mod højre
  • #1   23. okt 2003
    Har du husket at koble ud før du prøver at slippe rattet?

Hilsen
    MNJ

• #2   23. okt 2003 Nej, men skulle bilen da ikke køre lige, uden at jeg kobler ud?

VH

Morten

• #3   24. okt 2003
    Nej for faktisk trækker den kun på et hjul ad gangen, prøv f.eks at slippe rattet mens du accelerer så vil den trække meget mere eller du har sikkert prøvet at lave hjulspin under en igangsætning der er det også kun det ene forhjul der spinner, håber det var svar nok ellers vil jeg da gerne uddybe.

MVH
    MNJ

• #4   26. okt 2003 Hey Morten...
    Jeg har selv kørt Peugeot...og ved af erfaring at de har en rimelig speciel hjulgeometri...så højst sandsynligt skal den bare spores, medmindre at du allerede har kørt dine dæk helt skæve...
    Det koster højest 500 kr at få den sporet...så kryds fingre for at dækkene ikke er helt skæve...det er jo lidt dyrere...
    /Kasper

• #5   29. okt 2003 Tak for de mange gode forslag. Nu vil jeg gøre, hvad jeg brude have gjort tidligere, nemlig ringe til forhandleren. Da bilen er købt fornylig, burde det trods alt være noget, som de kunne udbedre gratis, hvis det er muligt.

VH

Morten

Kommentér på:
Min 206 S16 styrer mod højre

Annonce