Et lækkert forslag til de fotoalbum {{forumTopicSubject}}
Må indrømme, at jeg nyder at se alle de billeder der er at forefinde af div. træf og andre seværdigheder der er taget billeder af, og efterfølgende lagt ind i et fotoalbum, for der er mange gode billeder, sagde jeg <b>mange</b>??
For i nogle af fotoalbummene er der så mange billeder, at man nærmest sidder tilbage med ondt i håndleddet, fordi der skal trykkes så mange gange, for at komme til at se billederne, og sjældent orker jeg de sidste billeder, hvilket jeg ikke tror jeg er ene om, er jeg ??
Jeg harderfor tænkt lidt på, om der ikke skulle være en lækker lille feature der hedder 'Start Slideshow', så vi kan læne os tilbage, og bare nyde billederne der dukker op, for det andet er mig efterhånden trættende.
Et foreslag der stemmes for ??
Så smider jeg gerne forslaget videre, i håb om, at der sker noget.
jan 2006
Følger: 170 Følgere: 166 Biler: 5 Emner: 1.029 Svar: 14.662
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 57 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.186
selv gider jeg slet ikk kigge på fotoalbums... tager for lang tid... så hellere se en film med dem hvor der også er musik...
jun 2003
Følger: 21 Følgere: 23 Biler: 6 Emner: 82 Svar: 458
apr 2006
Følger: 66 Følgere: 75 Biler: 11 Emner: 65 Svar: 520
Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
jul 2007
Følger: 40 Følgere: 41 Svar: 1.608
Jeg går ud fra det er på grund af det enorme antal medlemmer som benytter siden, men at tilføje en feature som dette, ville det ikke bare kræve endnu mere tænketid for bg?
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 1.337 Svar: 6.804
Jo, det vil kræver længere tænketid for BG, men efter min egen opfattelse, så vil det ikke være dumt for dem, at investere i den feature, eftersom der er en del fotoalbum der har mange besøgende.
Så må BG for denne gangs skyld gøre noget for deres brugere, og ikke kun tænke på annoncekroner.
En bedre hastighed på BG er kærkommen, men som sagt, så tror jeg mere de tænker på annoncekroner, end bedre service for brugerne herinde. Nu har VIP jo været kørt længe, uden videre/mærkbare ændringer, og er tilbøjelig til at tro, at det er gået lidt i glemmebogen.
nov 2005
Følger: 30 Følgere: 31 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 3.258
aug 2004
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 3 Svar: 542
Et lækkert forslag til de fotoalbum