{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad hvis HK overskrider de 20%?
  • #1   11. feb 2005 ring til told/skat... det har jeg lige gjordt...
    du bliver kaldt til syn og skal betale ny afgift
    kort fortalt


  • TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #2   11. feb 2005 Vmax skrev noget om det i deres første blad, men jeg kan ikke lige huske det men jeg tror faktisk du skal til syn med din bil

  • #3   11. feb 2005 Hvis det var en 1.8 med 100 std. HK, som blev gejlet op til 140HK, så skal jeg altså ringe til told og skat, få den synet, og så bliver den omregistreret til en 1.9/2.0 eller hvordan?

  • #4   12. feb 2005 whahah fuck da det med forurening...du montere bare en kat. inden du kører til syn...så skal den nok sørge for at bilen går igennem på det område smiley specielt hvis bilen er født uden smiley

  • #5   12. feb 2005 CO2 forurening..

    Men så er de lige det problem, hvis det ikke står anført i registringsattesten i den bil du køber; som du sansynligvis har importeret; at den forurener mere end dens "lillebror" som ikke er tunet, så er det skide lige meget!!! Så sørg endelig for at medbringe alle papirer til syn!! Og hvis du vil spare 700kr så installer en kat... Det kan godt være du så kun må tune efter "katten", men det gør så, at du kan lave lidt mere om på forureningen fra mtoren(luft/benzin tilførsel)....

    -Chr


Kommentér på:
hvad hvis HK overskrider de 20%?

Annonce