{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Henrik M
Henrik M
Emner: 26 Svar: 60

Bilpriser {{forumTopicSubject}}

Hej

Hurtigt spørgsmål.

Hvis jeg går til en forhandler så kan man som regel prutte om prisen..

Hvis man køber noget på dba.dk så kan man som regel også prutte prisen lidt ned.

Hvordan ser det ud med biler.

Skriver folk det de vil have når de vil sælge deres bil på dba.dk, bilbasen o.lign eller kan man godt forvente at de har lagt lidt på så der er noget at prutte om ???

Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilpriser
  • #1   4. maj 2008 du kan godt forvente de fleste har lagt lidt oven i så man kan godt presse dem lidt ned smiley

• #2   4. maj 2008 Uanset hvor du køber noget brugt skal du prutte om prisen...

Hvis de ikke kan tåle det så må de hoppe i havet..

Jeg prutter da altid om prisen..

Da jeg købte min mitsubishi her for 3 dage siden kosted den 34.000 men fik da spared 4000kr. altså det sker ikke noget ved at spørge...

Og ja dem som sælger privat har altid gjort klar til en lille handel så længe der er hold i også selvom det er biler.

• #3   4. maj 2008 Dez (nye pic.) *Bil til salg* ....

Det er da noget fis.. det har altid været sådan at man skulle kunne for handle lidt, med mindre bil er tip top stand. med serice bog udfyldt hvergang og der ikke er riser og sten slag osv.

Syntes altid den beste handel er hvor man prutter lidt om prisen og der ved får køberen og et godt køb og sælger fik måske alligevel den pris han ville fordi han satte prisen lidt op ved salg..

• #4   4. maj 2008 Toomy P

Vil da give dig ret, fordi hvis jeg skulle sælge en bil og lad os sige jeg ville have 400.000 kr for den så ville jeg da smide den til salg for måske 410.000 kr f.eks. så man kunne handle lidt smiley

• #5   4. maj 2008 kommer sku meget an på personen, da jeg var ude og kikke var der en der ville gå 6000 ned i pris, men ham jeg handlede med til sidst hville kun gå 1500 ned så det er sku forskeligt men bare prøv at prutte du bliver sku ikke syg af det:-D

• #6   4. maj 2008 tommy selv om den er i tip top stand så er der sku næsten altid lagt oven i prisen...
    DEZ nej der er jo nogle som tror deres bil er lavet a guld.

• #7   4. maj 2008 mads: nemlig smiley

Den måde du giver din køber en god følse af at have gjort et røver køb er at lade ham forhandle med dig og så gå lidt ned i pris..

Manden har måske så nogle penge i overskud som skulle brugesw på lige at gøre den nye bil personlig:-) og derved er han glad...

• #8   4. maj 2008 Dez (nye pic.) *Bil til salg* .

Hvorfor er din bil sat så langt ned??

• #9   4. maj 2008 Dez (nye pic.) *Bil til salg* .

Jamen der er jo ingen grund til at sætte den så langt ned hvis prisen på marked er højerei den sidste ende er det jo dig som skal kunnne være glad for prisen også..

På mig virker det så omvendt Griner.. hvis en bil er sat så lavt i forhold til marked vil jeg tro der gemme sig nogle skjulte fejl. siger bare hvad jeg tænker,, når prisen er sat så lavt smiley

Kommentér på:
Bilpriser

Annonce