{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

sommerdæk Nankang gode dårlige {{forumTopicSubject}}

har luret på et par Nankang sommerdæk.. har hørt både godt og dårligt om dem far mange ander men ikke her på bg.. så vil lige høre hva syntes folket om dem her inde det er i størelse 195/50/15 til max 210 km/t de koster 303 stykket på dækonline og mere fordi min pung ikke lige råber af mange penge men ska bruge 2 nye dæk og ville lige høre af her inde... p.s godaften..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sommerdæk Nankang gode dårlige
  • #1   5. maj 2008 Køb dem aldrig, køb alt andet bare ikke dem. Jeg har kun dårlige erfaringer med dem da jeg kørte med dem på min Mazda. De har mega dårligt vejgreb og i sær i regnvejr er det noget sjusk...


    Rune


  • #2   6. maj 2008 yes kan ikke anbefale dem, smid lidt flere kr efter nogen andre

  • #3   6. maj 2008 Det eneste der er ringere end Nankang er Federal...................

  • #4   6. maj 2008 oki tak så er det ligesom sagt...

  • #5   6. maj 2008 Jeg har brugt dem på trackdays med meget hård kørsel - det klarer de ganske fint.
    De er middelmådige grænsende til luskede i vådt vejr.
    I tørt vejr er de over middel i feedback, og de står generelt rimeligt fornuftigt fast langt hen ad vejen.
    Det er et rigtigt godt køb til prisen, men forvent ikke at træerne vokser ind i himlen.
    Der er rimeligt mange kilometer i dem hvis man bruger dem til hverdags kørsel, men hård kørsel tager lynhurtigt livet af dem.

    Jeg ville vælge Continental SportContact eller Falken Azenis næste gang hvis ikke jeg havde Toyo R888 siddende på mine banefælge. smiley


  • #6   6. maj 2008 Continental SportContact3
    Michelin PilotSport
    Hakook Ventus S1 evo

    Vil jeg anbefale


  • #7   6. maj 2008 Og de hedder Hankook Ventus Evo S1

  • #8   6. maj 2008 cool nok så er der lidt og gå efter nu køre jeg normalt ikke hård kørelsel på grund af dårlig ryg ligger og køre mellem 120 km om dagen mere om de er det værd ikke noget med at ligge og brænde dæk.. og i vårdt føre jaa hva pokker det er lige ud hele vejen næsten.. og med gode bremser så går de vel oki an eller hvordan... det var nu mest fordi min pung ikke råber af for mange penge på dæk.. men om et halvt år kan de så bare skiftes ud igen...

  • #9   6. maj 2008 Det hjælper da intet at have gode bremser hvis dækkene overhovedet ikke kan står fast på våd vej............

  • #10   6. maj 2008 nej har du selvfølig ret i ThomasMN men er de virklig så dårlige i vådt føre... men oki tybisk dansk sommer regn regn og regn... tror jeg finder nogle ander dæk...

  • #11   6. maj 2008 Nu har jeg været den ulykkelige ejer af et sæt Federal SS595 i ganske kort tid, da de sad på nogen fælge jeg købte. Men var vejen bare en smule fugtig blinkede ESP lampen som en gal bare man kom til at give en smule gas. Og Nankang er ca. 1 my bedre end Federal.

    Hvis det er fordi der ikke er så mange $$$ i kisten. Så prøv at hive fat i Morten fra Langå Dækcenter. De har ALTID et fornuftigt udvalg af brugt dæk med godt med mønster.


  • #12   6. maj 2008 Nankang er genbrug af brugte kondomer. Glider i vådt føre smiley

    Jeg skal ALDRIG ha Nankang på min bil mere. Til det danske vejr er det noget LORT for at sige det ligeud.


Kommentér på:
sommerdæk Nankang gode dårlige

Annonce