{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.753 visninger | Oprettet:

Køb af bil i Tyskland / BMW Z4 2.5i {{forumTopicSubject}}

Jeg er pt. igang med at lede efter et firma i Tyskland som finder biler for udenlandsdanskere, køber dem, sørger for de kommer på tyske plader samt forsikring.

Jeg har i den forbindelse faldet over et firma som holder til www.windgroup.de

Jeg har snakket med dem et par gange, de lyder utrolig reele og er danskere. MEN jeg er jo bange for at blive snydt og tørret i røven, så derfor ville jeg høre om der var nogle herinde som har hørt om dem? Både på godt og ondt.

Til jeres info, så skal jeg til Juli ud og investere i en BMW Z4 2.5i Roadster fra 2003.

Nogle der desuden kender til denne bil?

Mvh Kim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af bil i Tyskland / BMW Z4 2.5i
  • #1   15. maj 2008 Kør dog ned til Sand Jensen i Flensborg - der snakker de selvsagt dansk og de har styr på, hvad de laver

• #2   15. maj 2008 Jeg fik ikke gjort mig helt klar.

Jeg bor pt. på Grønland pga forsvaret.

Nej, jeg taler ikke tysk, jeg kan bestille en øl, men derfra er der UTROLIG lang vej til at få nummerplader samt forsikring i Tyskland.

Jeg kommer til dk d. 14 juli og vil købe bilen d. 16, alt skal være klappet og klar til at jeg kan inspicere bilen og købe den. Samt der er kommet plader på.

Derfor bruger jeg et firma, jeg har ikke tid til andet smiley
    Og nej jeg kender ikke lige en ven som har mulighed for alt muligt.

I bund og grund, jeg har ikke tiden til at lægge og køre rundt efter alt muligt. smiley

Mvh Kim

• #3   15. maj 2008 www.autohenter.dk

• #4   15. maj 2008 Som sagt, jeg vil bare gerne høre om der er nogen som kender til firmaet:
    Windgroup.de

Jeg har ikke brug for firmaere som HENTER biler til dk eller hjælper med dette. De skal kende til det tyske system, med hensyn til forsikring samt indregistrering i tyskland.

mvh Kim Mikkelsen smiley

• #5   15. maj 2008 Det kan autohenter også godt.. For det tyske system er meget simpelt, men dog lidt omstændigt...

• #6   15. maj 2008 Rasmus, hvorfor er det du promoverer autohenter.dk?
    Jeg siger jo jeg har fundet et firma, vil bare vide om jeg kan stole på dem.

smiley

• #7   1. sep 2008 Det er ikke fordi jeg ikke er glad nok for at der henvises til Autohenter.dk som jeg ejer, men lige en sag som denne er vi helst fri, for da det er meget lettere med lokal tilstedeværelse i det tyske.

Windgroup har jeg selv haft kontakt til og umiddelbart har jeg intet dårligt at sige om dem, jeg har dog ingen praktisk erfaring med dem.

Mvh John Sahl
    Autohenter.dk

Kommentér på:
Køb af bil i Tyskland / BMW Z4 2.5i

Annonce