Køb af bil i Tyskland / BMW Z4 2.5i {{forumTopicSubject}}
Jeg er pt. igang med at lede efter et firma i Tyskland som finder biler for udenlandsdanskere, køber dem, sørger for de kommer på tyske plader samt forsikring.
Jeg har i den forbindelse faldet over et firma som holder til www.windgroup.de
Jeg har snakket med dem et par gange, de lyder utrolig reele og er danskere. MEN jeg er jo bange for at blive snydt og tørret i røven, så derfor ville jeg høre om der var nogle herinde som har hørt om dem? Både på godt og ondt.
Til jeres info, så skal jeg til Juli ud og investere i en BMW Z4 2.5i Roadster fra 2003.
Nogle der desuden kender til denne bil?
Mvh Kim
okt 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 367
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 129
Jeg bor pt. på Grønland pga forsvaret.
Nej, jeg taler ikke tysk, jeg kan bestille en øl, men derfra er der UTROLIG lang vej til at få nummerplader samt forsikring i Tyskland.
Jeg kommer til dk d. 14 juli og vil købe bilen d. 16, alt skal være klappet og klar til at jeg kan inspicere bilen og købe den. Samt der er kommet plader på.
Derfor bruger jeg et firma, jeg har ikke tid til andet
Og nej jeg kender ikke lige en ven som har mulighed for alt muligt.
I bund og grund, jeg har ikke tiden til at lægge og køre rundt efter alt muligt.
Mvh Kim
jan 2003
Følger: 19 Følgere: 25 Biler: 12 Emner: 37 Svar: 651
maj 2008
Windgroup.de
Jeg har ikke brug for firmaere som HENTER biler til dk eller hjælper med dette. De skal kende til det tyske system, med hensyn til forsikring samt indregistrering i tyskland.
mvh Kim Mikkelsen
feb 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 3 Emner: 37 Svar: 951
maj 2008
Jeg siger jo jeg har fundet et firma, vil bare vide om jeg kan stole på dem.
jul 2003
Følger: 13 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 35 Svar: 1.445
Windgroup har jeg selv haft kontakt til og umiddelbart har jeg intet dårligt at sige om dem, jeg har dog ingen praktisk erfaring med dem.
Mvh John Sahl
Autohenter.dk
Køb af bil i Tyskland / BMW Z4 2.5i