{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

ZaGGeR
ZaGGeR
Følger: 1 Emner: 48 Svar: 84

Pris på forsikring. {{forumTopicSubject}}

Hey... Fylder 18år her om to måneder og er ved at lede efter bil.. Kigger kun i Opel Corsa'er, og har fundet en Corsa B 1,6 GSI. Og så er det lige om der er nogle der ved hvad forsikringen kommer til at ligge på sådan ca. Ved godt den er dyr for en nybegynder..,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på forsikring.
  • #1   19. feb 2005 www.forsikringsluppen.dk ! smiley

• #2   19. feb 2005 ...men umiddelbart ville jeg skyde på 10-11.000 ca. for ansvar

• #3   19. feb 2005 det er der jo ikke nogen der kan svare på, da det jo også kommer an på din bobæl.

Søg og du skal finde, Christian har vist dig hvor.

Men gå ud fra at alt som hedder GTI, GSI, GT mm KOSTER KASSEN som nybegynder.

• #4   19. feb 2005 På et eller andet tidspunkt skal man da have forsikring i eget navn, så man kan lige så godt begynde med det samme, og komme hurtigere ned i pris.

• #5   19. feb 2005 og igen mht til forældre forsikring, dårlig ide, da man kan risikere at forsikringen ikke vil dække til tilfælde af skader, og det er en meget træls ting hvis man lige har kørt den lokale børnehave over.

• #6   19. feb 2005 Din far må være gode venner med forsikringen Martin, for jeg er en af dem som har set billeder af din fars vognpark. I øvrigt blæret bevis på billederne af din fars Lamborgini. Fedt at du låner den.

• #7   19. feb 2005 nemlig rigtigt Christian, de fleste selskaber er idag ligeglade med om man er 21 eller 55. Hvis man kommer med 0 år i anncinitet koster det fuldstændigt det samme, så egentligt udskyder man bare problemet med at køre i forældres navn. Prisen kommer man til at betale senere.

• ZaGGeR
    ZaGGeR Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 48 Svar: 84
    #8   19. feb 2005 Ja... som der var en der sagde... men kan lige så godt starte fra bunden, og det er det jeg ville... Men jeg regner også med at finde en Corsa B Sport istedet... eller en Swing...

• #9   19. feb 2005 prøv GF forsikring, de er nogenlunde billige....

• #10   19. feb 2005 Martin, det kan jo sagtes være i ingen problemer har, men det de fleste gør er, at registrere bilen som farmands, og tegne forsikring i farmands navn, og så ligger den 18 knægt og drøner rundt i bilen.

Da forsikringspræmien ved en 18 bruger ville være en helt anden en farmand elite billist skulle betale, er det en overtrædelse af forsikringsbetingelserne hvis sønnikke er daglig bruger.

Man må naturligvis gerne låne bilen ind imellem, men hvis forsikringen i tilfælde af en skade kan bevise, at farmand ikke er den reelle bruger af bilen, men derimod sønnikke, vil de nedsætte erstatningen svarende til det forhold der er i mellem præmierne de to skulle have betalt.

Kort sagt, hvis knægten skulle have betalt 4 gange så meget som far i præmioe, vil erstatningen blive nedsat med 3/4, og tro mig, de vil gøre det. Der har været flere sager.

Og hvis man kommer til at køre en over, og står med en regning på en mille, er det sq godt nok sur røv, at man kun får 250K af forsikringen.

• Jørgen T
    Jørgen T Tilmeldt:
    okt 2002

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #11   19. feb 2005 Hvis du er 23 mon ikke det er på tide at blive voksen og betale for dine egne biler ?

• Jørgen T
    Jørgen T Tilmeldt:
    okt 2002

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #12   19. feb 2005 Overhoved ikke.. jeg ville langt hellere have en bil jeg selv har betalt for end en farmand har givet.
    Jeg kan da godt se det fede i at få en bil som 18 årig men 23? Det må da være på tide at stå på sine egne 2 ben istedet for at få farmand til at betale regningen.

• #13   19. feb 2005 Jeg er såmænd helt rolig. smiley

Det eneste jeg gerne vil have frem er, at det med forældre forsikring kan være en meget dur besparelse.

Hvis bilen er forsikrret i dit navn, og din far "bare" betaler regningen er der jo ikke nogen problemer med det.

Udover, at jeg ville ønske min far også ville betale min forsikring smiley

• #14   19. feb 2005 hov, dur=dyr

• #15   19. feb 2005 Henrik>

Jeg tror www.fdb-forsikring.dk er de billigste for nybegyndere.

Min ven har tegnet forsikring der og det koster ham ca 6000kr i anxvar for hans Opel Vectra. Dog kræver det at man tegner en indboforsikring til 1800kr. Men de er stadig billigst.

Og bedst af alt, så har man fastpræmie ordning. Dvs forsikringen blir ikke dyrere ved selvforskyldte skader, derudover bliver man "elite" på 6 år.

Så når du er 24 er du på laveste pris trin, det er vidst ikke så galt hva.....!

Kommentér på:
Pris på forsikring.

Annonce