{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Selvmords Cyklister {{forumTopicSubject}}

Ej hvor er jeg træt af dem. De stikker bare hovedet op i røven inden de kører hjemmefra tror jeg.

Her til morgen holder jeg og skal dreje til højre inde ved søerne(København) Og går ind og lukker af så de ikke kan komme forbi. Holder nummer 2 i køen,
Så sidder jeg og venter på at det blir grønt, men så begynder de at køre inden om mig, og der har bare ikke været meget plads og holder mellem mig og ham der er nummer 2.
Og eftersom jeg holder lidt skråt så begynder de at holde på indersiden så jeg ikke kunne køre før de var væk.

Efter det kører jeg så ned på mit arbejde og skal til at køre ind og parkere, og da vejen var rimelig tom holdte jeg nok ca midt på vejen, og skal parkere i modsatte side, så skal jeg til at svinge, men ligepludselig kommer der bare en cyklist på min venstre side, heldigvis holdte jeg næsten stille da jeg svingede s jeg ramte ham ikke, selvom jeg bare efter ænskede at jeg bare skulle have haft puffet lidt til ham, så han kunne lære det.

Hvad fanden laver cyklister om morgenen. :S

Skulle bare lige ud med det.. smiley

Godmorgen forresten :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Selvmords Cyklister
  • #1   19. maj 2008 kender det alt for godt.. de glemmer helt hvem det er der kommer mest til skade hvis der sker noget... Men de kan slet ikk måle sig med cykelryttere... kan slet ikk tage at nogen af dem tror de ejer vejene...

• #2   19. maj 2008 er fandeme også trætte af dem. de kan sku godt lige være med til at passe på dem selv.. men hvis det er cyklister der selv har kørekort er der sku intet problem så ved de godt hvordan det er at være os..
    hver gang jeg fx skal dreje hvis der så kommer en cyklende over FODGÆNGER feltet altså der hvor man fucking skal gå kører jeg bare ud foran dem.. er også sindsygt træt af dem og specielt på nørrebro og deromkring

• #3   19. maj 2008 Man burde og det syns jeg helt seriøst indføre kørekort og kurser til ALLE cyklister som kører i de større byer,

Syns de værste af dem der laver "tricks'ne" med deres børn, så de lærer at sådan er det ok at køre på cykel.

• #4   19. maj 2008 ja de skulle helt klart have et kursus. også så de ved hvorfor vi kører helt ind til kantstenen. nogle gange tror jeg at de tror at det bare er for at pisse dem af. men et kurus i at køre korrekt og passe lidt på dem selv.. synes sku vi gør nok. det er dem det gør ondt på hvis de bliver ramt

• #5   19. maj 2008 Cykelterroristerne er en skændsel for den danske trafik. De skaber ikke andet end problemer, og de vælter rundt i trafikken som fulde svenskere.

Jeg vælger bevidst at lade være med at holde tilbage for dem. Så må de sgu bare lære det

• #6   19. maj 2008 Fynbo:
    Odensen er en storby i DK smiley

Ved godt det ikke er alle, men det er næsten tæt på 8 eller 9 ud af 10 syns jeg der kører sådan.

• #7   19. maj 2008 Det værste er dem der kører op på siden af dig i kryds, og dem som ikke overholder deres vigepligt.

Vi har en rundkørsel hvor de hver morgen bare drøner ud, uden at kigge sig for, og uden at holde tilbage (der er også hajtænder for cykler), det er tit der bliver kørt nogen ned i det kryds, og jeg har selv konfronteret en cyklist engang, og han sagde at de jo også havde ret til at være der, så måtte bilerne tage hensyn. godt nok har de en bane der går rundt om den bilerne kører i, men det gør dem ikke mere synlige i de blinde vinkler, og det giver dem ikke ret til at overse alle vigepligter.

Jeg kører som regel udenom der hvor jeg ved der er cyklister. Selvom de kører med hovedet under armen og ikke bruger den sunde fornuft. så er det jo os andre der får skylden hvis der sker noget.

Det er da også ren logik for de fleste at hvis der holder en bil/varebil/lastbil og blinker til højre, så skal man ikke køre op på siden af den, for så kan de slet ikke se dig. Men det er der bare ikke mange der tænker over. Så til cyklerne, hold jer bagved, for jeres egen skyld. Og en anden god ting er at få øjenkontakt med bilister og lignende.

• #8   19. maj 2008 Cykelisterne i kbh er bare dumme og fatter ikke man lukker af for dem for deres skyld, de sparker og slår på bilen råber ukvemsord efter en.

Cykel lister og fodgænger er trafikkens kraftknude i byerne.

fodgænger vader over for rødt så kun 1 eller 2 biler kan nå at drejer til højre, de bliver pisse sure hvis man køre ind i dem. hehehe smiley

• #9   19. maj 2008 Fynbo - ja sådan troed ejeg også. men nogle billister stikker seriøst hovedet op i røven inden de kører hjemmefra hver morgen.

Seriøst.

Jeg cyklede i århus i et halvt år og var ved at blive kørt ned 14 gange. Sidste gang kunne jeg ikke afværge billistens stupiditet, da han trak ud fra en parkering, uden at orientere sig bagud, og klippede bagenden af min cykel. Den dag stoppede jeg med at cykle, og har siden IKEK cyklet nogle steder i Århus. Det er simpelthen for farligt.

Men for at være fair - der er fandme mange cyklister der ikke tænker sig om. men det er jo heller ikke noget der kræver vildt meget undervisning at få lov til. Det kræver jo bare man fik en refleks på sin cykel i 4. klasse - så har man åbenbart lært at begå sig i trafikken nok til at blive lukket ud som svag trafikant i københavns myldretid.

Jøsses.

• #12   19. maj 2008 Hvordan fanden kan bilen ligge på hovedet? Han må da have kørt som en psykopat smiley

Kommentér på:
Selvmords Cyklister

Annonce