{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Anders J
Anders J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14

Sverige?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Jeg er ny bruger, men håber at komme til at benytte siten her meget mere i fremtiden... Det er super svært at finde nogen infomation omkring bilkøb i Sverige, så jeg tænkte at der var nogen herinde der har nogen erfaringer på det punkt.?

Jeg skal selv flytte til Sverige om et par måneder, men skal stadig beholde mit arbejde her i DK, så det siger jo sig selv at jeg skal ud og have en bil... Mine største bekymringer ligge omkring forsikring og finansiring af bilkøbet, så hvis der er nogen der kender til steder hvor de har erfaring med danskere der flytter til Sverige ville det være en stor hjælp..? Hvis der eller er nogen der har andre ting som jeg skal være opmærksom på vil jeg også meget gerne høre fra jer..

på forhånd mange tak for hjælpen..

Anders....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sverige??
  • #1   21. feb 2005 søg i forum'et skriv sverig så kommer der nok noget mener der er flere der har spurgt

• #2   21. feb 2005 http://www.bytbil.com/

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    feb 2005

#3   21. feb 2005 Jeg tror jeg har læst alt som står i forumet, men eller tak for det....

• #4   21. feb 2005 Hej Anders

Tjek dette link ud, her bør være langt mere hjælp
    http://www.sunddebat.com/forum.php

Har du bestemt dig for hvilken bil du vil have i sverige? Forresten får du mere for pengene hvis du køber en bil fra tyskland og importere i sverige.

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    feb 2005

#5   21. feb 2005 Til Martin..

Tak for linket, har ikke nået at se så meget på det, men der vil helt sikkert stå meget omkring de emner jeg søger..

angående det med bilen, så har jeg søgt lidt rundt omkring også i tyskland, og det jeg har fundet frem til er, at jeg står mellem at vælge en BMW 330 ci eller en BMW M3, kan ikke helt bestemme mig, da jeg lidt bekymringer med hensyn til benzin-økonomien, men der er som sagt et par måneder til endnu, så jeg har lidt tid endnu inden jeg skal træffe min endelige beslutling.. Det kan også være at det bliver noget helt andet.

Takker for hjælpen..

• #6   21. feb 2005 Hej Anders

Jeg kender en der har en 330 Ci cabrio til salg i DK, den er i sølv og fra 2001 hvis det var noget. Kender også en der har en M3 i sort til salg - fra 98, men kun kørt 20.000 km pga. det har været en grænsebil. Har også selv en SLK 230 og en CLK 320 (er dog tæt på at blive solgt) til salg

Så sig endelig til hvis du har brug for et tilbud. Kan anbefale en Mercedes CLK 320, kanon bil med ganske god benz øko. ca 10 på literen.

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    feb 2005

#7   21. feb 2005 Til Martin

Det kan godt være at jeg kunne være interreseret, men vil lige se tiden an, det er som sagt først om et par måneder.. Bor du selv i Sverige siden du ved så meget omkring emnet?

• #8   21. feb 2005 Anders:

Jeg har selv overvejet at starte firma i sverige, men har indtil videre sat planerne lidt på hold. Jeg importere biler fra tyskland og har haft flere interesserede fra sverige. Jeg kan generelt se at priserne på biler i Sverige er højere end tyskland.

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    feb 2005

#9   25. feb 2005 Martin:

nåh okay på den måde... Det er super svært at bestemme sig, der er jo så mange ting man skal sætte sig ind i før man skal rykke teltpløkkene op, og sætte dem i svensk muld.. Siden du importere biler og alt det, kan du måske svare på om man i Sverige eller tyskland skal have nogen bekymringer omkring bilkøb hos private, og om du ved om der findes et sted hvor man kan køre hen og teste bilen inden man skriver under på slutsedlen ligesom man kan her i DK hos FDM...

Kommentér på:
Sverige??

Annonce