{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor er en streamer ulovlig?
  • #1   23. feb 2005 bare endnu en dum lov i lorte land!

• #2   23. feb 2005 Jeps anders kan ikk sige det bedre..

• #3   23. feb 2005 Hvorfor må man ikke pisse i skoven....???

Det er bare endnu en spasselov i DK

• #4   23. feb 2005 Jeg har lige fået en bøde for min i lørdags (skulle heldigvis ikke pille den af, så den sidder der endnu), og der spurgte jeg panseren om hvorfor, men han sagde at hvis han bare vidste det, så skulle han have noget mere i løn, fordi han så var klogere end de fleste. Panserne har heller ingen ide om hvorfor den ikke må sidde der.. Så desværre, det er nok bare noget vi må lære at leve med.

• #5   23. feb 2005 der må da være en eller anden nysgerrig person der har spurgt trafik ministeren med en mail ?

• #6   23. feb 2005 hmm svaret ville nok være noget så dumt som at du skal kunne se om du er ved at blive ramt af en flyver

• #7   23. feb 2005 Jeg troede faktisk godt at man måtte, bare den ik var over et hvis antal centimeter.. Men åbenbart ik?

• #8   23. feb 2005 venter også på at der kommer en lov med at man ik må have højtt over 40watt i sin bil...skulle sgu ik undre mig

• #9   23. feb 2005 aha, ja tænkte jo nok at der ikke fandtes en ordentlig forklaring på det..Det er sku da en af de latterligeste love/forbud jeg længe har set..Havde den på den gamle rude før stenslag, og nu kører jeg med solklappen nede hele tiden, selv i gråvejr..Det ER sku da mere behageligt for føren af bilen...

Ja Anders, din komentar kunne jeg kun grine af, det skulle sku lige passe! ;-D

• #10   23. feb 2005 kasper har skrevet noget med et vist antal cencimeter, er der nogen der ved om der kan være noget om det?

• #11   23. feb 2005 Mener du at man kun må have den foran sit bakspejl..??
    Hvor har du læst det henne..?

• #12   23. feb 2005 så vidt jeg fik fortalt engang,er det fordi at man ikke kan se føreren(hvis man er tilstrækkelig høj,og streameren er tilpas stor),en anden ting er jo så foto-fælder...
    der skal man jo kunne se at der er et hoved,man kan identificere...
    en tredje,som er den jeg tror mest på,er hvis du f.eks. kører for stærkt,og de kommer imod dig,kan det være svært for dem at beskrive føreren til kollegaer...
    det kunne jo være sjovt hvis de fik en melding på stationen om at de forfølger et køretøj,som føreren er blevet beskrevet som lignende E.T. eller ALF,ikke...

man må heller ikke have tonede hinduer,men man må godt køre med de stærkeste solbriller...

det er kort sagt en latterlig lovgivning...

• #13   23. feb 2005 jahh...det virker sku ikke helt som om de har gennemtænkt tingene særlig godt derinde af..Tænkte nemlig bare på at solskærmen jo stort set er det samme som hvis man have streameren...
    Man må jo bare blive gode venner med sin læge og få en lægeerklæring på at man er lidt vampyr og altså ikke kan tåle sollys særlig godt hehe!

Det virker jo som de der hele tiden bliver modsagt forbuddet, som du sir anja man må ikke køre med tonede vinduer men godt solbiller, du må ikek køre med streamer emn godt solskærm..tjaaa...

• #14   23. feb 2005 ok! Og det betyder man kun må have den foran sit bakspejl..?

læser det selv tror jeg....

Kommentér på:
hvorfor er en streamer ulovlig?

Annonce