{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

Glasfiber eksperter :D {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg kunne godt tænke mig at lave nogle helt specielle skjolde til min scooter, da den er ombygget så meget at der ikke kan sidde normale skjolde på.
Jeg ved godt at dette ikke er scootergalleri, men derfor tror jeg stadig det er det rette sted at placere dette emne da i helt sikkert har mere forstand på glasfiber.

Skjoldene jeg skal have lavet er nogle som skal sidde rundt omkring sædet på maskinen, og skal være bygget op i glasfiber plader.

Men jeg har aldrig rigtigt haft kendskab til hvordan det kan gøres helt fra bunden, hvordan jeg lige bygger en skabelon op til det, og hvordan jeg så arbejder mig frem af.

Havde enlig tænkt på noget med at bygge det op i ler, også smøre noget vaseline eller andet på, så det er til at tage skjoldet af når det er tøret. Når det er puttet på så polyester og hærder, også på med glasfiber pladerne.

Når jeg skal lave det i flere lag, skal jeg så lave det med et lag glasfiber plader af gangen, også lade det tørre, eller alle lagene på engang?.

Håber i kan hjælpe mig drenge, for tror virkelig jeg kunne få noget fedt ud af det. Evt hvis i gad at lave en lille guide til hvordan det skal gøres, eller kan gøres :).

Her er link til scooteren så i kan se hvordan den ser ud ;-).
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=189390&ipc=580515

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glasfiber eksperter :D
Kommentér på:
Glasfiber eksperter :D

Annonce