{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JYDEKROG
  • #1   25. maj 2008 går an på hvilket mærke... men burde være nemt nok..idet det er er bolte op i bunden.

• #3   25. maj 2008 De fleste VAG-biler sidder trækkrogen i vangerne.. BOLTET fast.. af med kofanger og så kan du få den af.. vil næsten tro at ledningerne går op i baggagarummet, i V.side og så fortsætter op til sikringsboksen.. du kan self altid lade ledningsnettet sidde.. men er ikk så besværligt at pille sådan et af..

• #4   25. maj 2008 MacBaby - Colt tilsalg! svejset ligefrem?? AHHHHHHHHHH mon dog...

men den del du evt kan se er rimelig nem at bolte af og ligge til side. så kan du gemme det til du engang fx skal sælge bilen.

• #5   25. maj 2008 haha!! Mange tak for de fine svar, hehe. Tror også at jeg nøjes med mit skralle sæt

• #6   25. maj 2008 lad den dog sidde.. eksra beskyttelse for bilen ved påkørsel bagfra .. f.eks. ved et puf når man holder for rødt

• #7   25. maj 2008 Deuce, det er rigtigt. En kvinde bankede ind i mig med 50 i timen med en HiAce varevogn, fanme heldigt der var sådan en krog ellers havde den lorte ibiza fra 95 svært ved at krølle sig total sammen selvom der var skader for 5-6 gange bilens værdi smiley

• Tan T
    Tan T Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 556
    #8   25. maj 2008 jaae så skulle i se mig.. jeg skulle bakke ud af min parkeringplads, og så mig omkring ovs.. men pludselig var der en gammel mand som holdte netop lige bagved mig.. Men heldigt nok havde jeg min jydekrog, som ramte hans dæk og det sagde li en lille bump.. Men det var fandme heldigt at den ramte hans dæk, eller havde jeg nok fået en lille regning..
    Og på den anden side hvis jeg ikk havde krogen, var min egen bil kommet til skade hehe.. smiley

• Tan T
    Tan T Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 556
    #9   25. maj 2008 forresten fik jeg den støste chok... tænkte bare nu stiger min forsikring ovs.. Min første "ulykke" hvis man kan kalde det hehe..

Kommentér på:
JYDEKROG

Annonce