{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.960 visninger | Oprettet:

Peugeot 306 hjælp til advarselslampe. {{forumTopicSubject}}

Hurtig hjælp søges...

Min peugeot 306 st. car fra 99 - gik pludeselig i stå i morges i min indkørsel og efterfølgende havde jeg svært ved at starte den, det lykkedes og jeg trillede den ind i indkørslen og tog vores anden bil i stedet.

Nu er jeg kommet hjem og kan konstatere at bilen starter fint - MEN... en gul/orange advarselslampe i nederste venstre hjørne lyser...ved ikke om det skal forestille en motor med et nogel streger der har form som et K eller hvad det er...problemet er at min instruktionsbog ligger ved mit andet hus 90 km væk...

Ved i hvad symbolet er..?

Håber på hurtig og kvalificeret hjælp...

På forhånd TAK

Martin P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 306 hjælp til advarselslampe.
  • #1   27. maj 2008 Kontrollampe for selvdiagnose.

Betyder: Fejl på indsprøjtningsanlægget, Fejl på tændingsanlægget.

Opsøg hurtigst muligt en makiner, da katalysatoren kan blive beskadiget smiley

• #2   27. maj 2008 du skal ha den på værksted også tilsluttet en tester så de kan tage en fejlkode

• #3   27. maj 2008 min kone har glemt tankdæksel i går morges da hun tankede og da hun vendte tilbage efter det var der en anden bilist som åbenbart havde fjernet det, så den har kørt uden dæksel i tanken, men med klappen lukket i 1 døgn 130 km og skulle have været hos huggeren og hentet et brugt hertil eftermiddag...

• #4   27. maj 2008 Jimmi P...

- jeg har lige hentet et universal dæksel - fyldt benzin på fra dunk og tage strømmen i halvanden minut og tilkoblet igen og fejlen er nu væk...

Takker mange gange...

Kommentér på:
Peugeot 306 hjælp til advarselslampe.

Annonce