{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

Fra ansvar til kasko ? {{forumTopicSubject}}

hey folkens....

jeg ringede til min forsikring (Topdanmark) idag fordi at jeg gerne vil have lavet min forsikring om fra en ansvar til en kasko efter det indbrud jeg havde i min bil for 14 dage siden..... men så er mit sprøgsmål:

Hvorfor vil de se bilen inden de vil sige god for det ???
nogle andre der har prøvet det ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra ansvar til kasko ?
  • #1   28. maj 2008 He He det er nåske fordi de vil se om den er i hel stand osv

• #2   28. maj 2008 Fordi bilen kan være blevet skadet og så er det jo nemt at give 3000 korner for at få kasko og om 2 uger kommer du med en skade til 34.000 smiley

• #3   28. maj 2008 lyder lidt underligt..
    vil de se bilen før de kan give en pris?

jeg ringede her for nylig til GF netop for at høre min prisforskel fra nuværende ansvar til Kasko

der havde hun en pris klar med det samme.

men måske de vil se om der er meget ekstra udstyr på den? måske er det derfor...

• #5   28. maj 2008 det er for at være sikker på at bilen rent faktisk er en bil og ikke er total skadet!.... og så de kan notere evt. fejl ned som de så ikke vil dække (buler hist og her osv.)...

jeg har prøvet at være hos dem, skal aldrig have dem igen,selv da jeg ville have glas forsikring på min bil ville de se bilen og skrev enda ned at jeg havde 2 stenslag i min forrude og at min forrude ikke var dækket før jeg havde skiftet eller lavet den...!!!!

• #6   28. maj 2008 hehe ja det er så rigtigt nok.... men de har givet mig en ca. pris før på 12.000kr om året hvilket er fint nok

Kommentér på:
Fra ansvar til kasko ?

Annonce