{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Nyt projekt {{forumTopicSubject}}

Hey alle...

Er igang med et projekt og derfor har jeg brug for al den hjælp jeg kan få..

Jeg skal bruge oplysinger om generelle fejl, ved forskellige bilmærker. F.eks hvad man skal kigge efter, når man skal købe brugt og hvad for nogle fejl som den er født med osv..

Og så må der gerne indgå, bilmærke, bilmodel og årgangsperiode for selve bilen.

Håber der er en masse, som har tid og mod til at hjælpe.

Send beskederne til min email d_dunkz@hotmail.com, PM eller her i tråden..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt projekt
  • #1   2. jun 2008 Hvis du ikk har købt bilen er du jo ikk igang endnu smiley

  • #2   2. jun 2008 Du ville spare dig for en del ved at skrive hvilke biler du har kigget på. Så kan folk svare dig.

    Jeg gider ikke nævne en eneste fejl ved mine biler da jeg ikke engang ved om du skal bruge det til noget.


  • #3   2. jun 2008 Hehe, jeg har en bil.. Skal ikke købe en...

    Er bare igang med et projekt, som jeg vil prøve at fuldføre..
    Og derfor har jeg brug for en masse viden på de punkter som jeg beskriver.. Så alle der har kendskab til biler og ved hvad de har af fejl - som nye, som når de har haft et par år på bagen - ville være til en stor hjælp..


  • #4   2. jun 2008 tror ik der er nogen der gider lave dine skole opgaver for dig smiley

  • #5   2. jun 2008 * Draaby *
    hehe, godt ord igen smiley


  • #6   2. jun 2008 Det har skam heller intet med skoleopgaver at gøre smiley

    Det er bare et fritidsprojekt..

    Og så havde jeg brug for lidt hjælp... Og herinde der blir jo kun snakket om biler ;D

    Så tænkte at der måske var nogle som gad at hjælpe med deres viden.

    Men hvis der ikke er nogle som gider eller kan hjælpe, så er der jo intet og gøre ved det..

    Har kun købt en bil og der vidste jeg ærlig talt ikke rigtig hvad jeg skulle kigge efter på den model..

    Så synes nu det ku være meget rart, hvis folk gad og dele deres viden til andre (F,eks sådan en som mig selv) om hvad man man skal kigge efter når man køber bil..



  • #7   2. jun 2008 Øhh jeg fatter stadig ikk hvorfor du vil vide en masse om andre biler hvis du har en bil..

  • #8   2. jun 2008 så er det vist ikke den helt rette fremgangsmåde... ville være nemmere og du ville få langt mere brugbart data ud af at lave et velgennemtænkt spørgeskema..

  • #9   2. jun 2008 Er igang med at lave en oversigt og fejl på biler.
    Hvis nu jeg sku købe en Audi A4, Toyota avensis osv, så ville det være meget rart og ku se hvilken ting man ska kigge efter på de biler..

    Så det er faktisk det hele jeg skal bruge oplysningerne til...

    Kan ikke rigtig se hva der er af problemer i det..

    Det er jo ikke hvad der er fejl på jeres biler, men bare af generelle fejl.. Om de plejer at ruste der og om motoren brækker sig der osv.

    Men det lyder mere til, at det skal blive til et problem og få hjælp herinde..
    Men det er der jo ikke noget og gøre ved desværre..


  • #10   2. jun 2008 online spørge skema, det er mit råd.... så slipper du elv for bøvlet med at taste det..

Kommentér på:
Nyt projekt

Annonce