{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.102 visninger | Oprettet:

Sort vinylmakeup? {{forumTopicSubject}}

Findes der sort vinyl-makeup eller lign.?

Jeg har lige været prøvet at fjerne nogle pletter fra mit instrumentbord i pug'en, og pletterne gik godt nok væk... Desværre fik jeg også fjernet noget sort snask (kluden var helt sort bagefter), og nu er instrumentbordet (og midterkonsol) helt mat og forkert at se på, der hvor jeg brugte spritten :-[

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sort vinylmakeup?
  • #1   3. jun 2008 mange tankstationer har det..

• #2   3. jun 2008 det går også under navnet Cockpit rens - det er gode sager.. hold dig fra "maling" det skal være noget der renser i dybden i stedet for at ligge et lag maling ovenpå.

Får du pletter en anden gang så hav altid en pakke vådservietter til babyer i handskerummet.. findes i alle dagligvarebutikker ved siden af bleerne - det tager ALT også olie fra hænderne hvis du skal skifte hjul.. også spildpletter på sæderne kan de tage.. og JA de er også godkendte til babyer hehe

• #3   3. jun 2008 Jeg takker for svarene... Men kan det sorte snask, jeg fik fjernet være sådan noget farvet vinyl-makeup? Eller har spritten måske fjernet noget andet?

• #4   3. jun 2008 hvis det bare er sprit du har brugt, så er det "farve" der er brugt.. det værste gøjl der nogensinde er brugt. Hvis ikke du kan få det til at skinde med cockpitrens. Kør i biltema og førsg med nedenstående:

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=749&iItemId=83015

Hvis ikke det hjælper så vask af med universialrengøring og forsøg med BUMPER MAGIC - kan skaffes fra SHG via din lokale suvoforhandler.. det skal nok få den til at stå 110% du kan se på min profil under min den RØDE passat, hvad det kan gøre for kofangere.. skal siges at de var værre end på en cosa B inden jeg gik i gang :o))

BUMPER MAGIC

• #5   3. jun 2008 Du kan få noget der hedder 'Dark Chrome' - kan ikke huske hvem producenten er, men jeg mener du kan købe det i Thansen - det kan varmt anbefales.
    Dog brugte jeg det til mine venyl kofangere, men vil da tro man også kan få det til indendørs brug smiley

• #6   3. jun 2008 Jeg takker for svarene, og jeg vil prøve mig frem smiley

Jeg blev bare lige nervøs for, om spritten måske havde opløst mere end godt er...

Kommentér på:
Sort vinylmakeup?

Annonce