{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil køb - Afbetaling ?
  • #1   3. jun 2008 som privat sælger har jeg forsøgt mig at give "kredit" endte med at jeg måtte give køber et lag tæsk og måtte tage min betaling i værdiløst alovera produkter og lidt Hifi. Få et lån i banken eller hos dine forældre - langt det sjoveste for begge parter

• #2   3. jun 2008 det tror jeg sku ik du får nogen til... snak med din bank g betal til dem

• #3   3. jun 2008 Ja self. kan det lade sig gøre, men hånden på hjertet, hvis du skulle sælge din bil og der kom en der ville betale af på den, ville du så sælge, kan være han siger fuck dig bagefter og så står du med lorten ,. Jeg ville gerne sælge min på afbetaling, men han får den først når de sidste penge er afleveret,.

• #4   3. jun 2008 Piko .. ville kun gøre det med kontrakt på at der skal betales så mange penge på det antal tid..

• #5   3. jun 2008
    da SQUIRREL _

haha.. aloe vera produkter ? såsom ? smiley

• #6   3. jun 2008 Joe F>> der var 22 dunke á 2 litre med noget alovera-juce - 40 tuber tandpasta - 100 læbepromader - ca. 50 litter creme - ca. 30 litter sæbe. Alt sammen for alverdens dårligdomme. Har stadig et par dunke tilbage, høhø.. satser på det begynder at gære- hvem siger en brandert ikke kan være sund, hihi

Men... hold dig seriøst fra det.. jeg havde også "kontrakt" - det holder ikke en skid når folk er nået derud hvor de vil betale en privat mand på afbetaling for en bil. Den slags typer har det også med at løbe fra omregistrering, forsikringsskift mv - så... slip for alt bøvlet og en masse aloe vera produkter og hold dig fra det.

• #7   3. jun 2008 hahahahaha ska når okay.. hva havde alt det i værdi ? :D:D

• #8   4. jun 2008 han påstod 10.000 kr - jeg tror jeg fik skrabt 6500 ind på det.. men føj hvor var det besværligt - bilen kunne jeg desværre ikke indkræve igen - det var en gammel mazda 626 UDEN kasko som han var så snu at sno om en lygtepæl :o((

Kommentér på:
Bil køb - Afbetaling ?

Annonce