{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.626 visninger | Oprettet:

ETU - forsikring - bondefangerig? {{forumTopicSubject}}

Som nævnt i emnet. Er der nogen der har haft problemer med dette forsikringsselskab, for kender efterhånden en del der mangler at få penge tilbage, og som får et brev om at de ikke findes i deres computersystem hvorefter man får en sindsyg høj regning.

Har selv prøvet det, og da jeg ville have nummeret til forsikrings mægleren, var det ikke det rigtige. Så nu har jeg skiftet. Ville lige hører, om jeg er den eneste?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ETU - forsikring - bondefangerig?
  • #1   3. jun 2008 Følger lige med her, da jeg har fået et tilbud fra dem.

• #2   3. jun 2008 Jeg har hos dem nu.
    Jeg synes den service jeg har fået har været god, og vil da ikke håbe jeg vil komme til at opleve noget som beskrevet fremover.

• #3   3. jun 2008 Mener, en af mine venner fik en regning på 29.700 kr. Hans præmie var på 8000. Det var fordi de ikke kunne finde ham i computeren, og så sendte de det samme brev som jeg har fået. Nemlig at de tvangsforsikre ens bil til højere præmie hvis ikke man ringer. - og så for man det forkerte nummer. Spurgte om der var mulighed for at lave et andet tilbud, men det skulle jeg indbyrdes snakke med min mægler om. Han hedder Stig - men kalder sig Danny på telefonsvaren.

• #4   3. jun 2008 Syntes det virker lidt som rod i papirerne, og det gider jeg ikke bruge min tid på. Men som sagt, det kan jo være de er gode nok, derfor jeg lige ville hører om vi bare er nogen der har været uheldige :S

• #5   3. jun 2008 Der er ihvertfald en del der efterhånden har klaget over problemer med og få deres penge herinde. Syntes oftere og oftere at man hører at den billige forsikrings pris har en bagside af medaljen med store problemer når det handler om at få penge.

• #6   3. jun 2008 Valgte et andet selskab da de alligevel var alt for dyre

• #7   3. jun 2008 Det er mæglerne der er nogle tosser så. Bare synd for ETU.

• #8   3. jun 2008 Har lige modtaget 2 vidt forskellige tilbud fra dem på samme bil ? først skrev jeg en mail om jeg ville høre hvad de skulle ha for at forsikre min vw buggy. men der blev ikke lige svaret tilbage med det samme så jeg ringede et par dage efter og der fik jeg svaret 6000 kr for ansvar & kasko.
    Et par dage senere kom en mail hvor der stod 2650 for ansvar & kasko ???

• #9   3. jun 2008 Forsikringsselskaber der ikke aner hvad de selv laver, skal man holde sig LANGT fra, hvor billige er de, når man får en rykker på at de 29.700 Kr der skal betales inden 8 dage, ellers kommer politiet og henter nummerpladerne, når de så er hentet, skal restgælden i bilen betales, fordi den ikke er forsikret længere smiley Hvis det så er muligt at få den forsikret igen, skal der også købes nye plader.

De 29.700 er nævnt i eksemplet fra "Dennis Phil C" tallet kan være mindre eller større.

• #10   3. jun 2008 min bror har ETU og har lige en skade, ingen problemer ohverhovedet, de betaler uden sprøgsmål!, hans airbag gik nogle dage efter uheldet, og ja, ingen problemer overhovedet, det skulle bare laves...

• #11   3. jun 2008 Jeg er heller ikke i tvivl om at ETU i sig selv som virksomhed yder en fed service, og er fair nok - det er bare de tosser der skal skaffe kudnerne der laver lort i den. Hader sådan noget, der skal sku være styr på tingene.

• #12   3. jun 2008 HAn er 19 år, kører Peugot 206.

• #13   3. jun 2008 DEn har ikke 110 hk. MAx 80.

Desuden havde han fået et tilbud på 8000 kr. Men pga kludder i systemet sendte de ham en regning på de næsten 30.000. Han ringede så til dem, og det kom så i orden igen. Men han var godt tosset. For det da irriterende at det ikke fungere.

• #14   3. jun 2008 jeg har forsikring ved dem nu. og jeg er fuld ud tilfreds. jeg giver omkring 7000 for en toyota hilux 2,4d og er 20

• #15   3. jun 2008 har kun fået god service der fra... jeg snakker altid med bent bak, om forsikringen..

jeg sku gi 5000 for ansvar for min gamle G3. købte så en G2 GTi 16v, forsikringen hva den samme samme på G3érn
    5000 og selvrisiko på 3000!

jeg klager ikke, havde fair forsikring før de ville ha 10.000 for ansvar på G3érn!

• #16   3. jun 2008 For min Swift, 1.3 med 92 hk. Gav jeg 10 kg, sidste år, og skal give 8.5 kg igår :D, og jeg er 18. Det sku okay. og det med kasko. Godt nok en selvrisoko på. 10 vist nol.

• #17   14. jul 2008 Har også hos ETU og er indtil videre fuld tilfreds... ca 5300,- i forsikring og 3000 i kasko for en BMW cab,,,,

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    mar 2007

Biler: 1 Svar: 1
    #18   4. aug 2008 Jeg er osse hos ETU, indtil videre har der ikke været nogle problemer..

Kommentér på:
ETU - forsikring - bondefangerig?

Annonce