{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Verdens heldigste :-) {{forumTopicSubject}}

Vil bare lige dele min glæde med alle andre smiley

For små 3 uger siden købte jeg en sindssygt flot Alfa 156 2,0 fra ´98. Gav 39.500,- for den og i annoncen stod at forhandleren KUN ville sælge den engros til firma. Jeg fik bilen hjem og fik 4 nye dæk på + lidt ekstra. Kostede ialt ca. 10.000,- På vej over til værkstedet begyndte bil at sige en "tikke-lyd" fra motoren, men min mekaniker kunne ikke finde ud af hvad det var. Derfor røg bilen til Alfa der konstaterede at krumtappen + noget andet var gået i stykker og det ville koste minimum 25.000,- at lave. SUR RØV!!!
Men tjekkede lige købskontrakten en ekstra gang fordi jeg ikke kunne huske om jeg oplyste mit cvr-nummer til forhandleren og ganske rigtigt, det havde jeg ikke smiley De havde solgt den til mig som privatperson uden garanti, men ifølge købeloven SKAL de give garanti. Så der er garanti på slæden og fandme om forhandleren ikke henter bilen i Brøndby og kører den til Skanderborg og lægger en fabriksny motor i!!!! En rep. til ca. 50.000,-!!! Uden at brokke sig!!!! Det er fandme service!!!

Så føler mig som verdens heldigste lige nu smiley :-) smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdens heldigste :-)
Kommentér på:
Verdens heldigste :-)

Annonce