{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Supra, RX7, Skyline Import forhandler
  • #1   4. jun 2008 Mange tak den har jeg ikke lige set på smiley

Bare kom med flere hvis i har nogle smiley

• #2   4. jun 2008 Japan-auto.no tror nok det er sådan det er.

• #3   4. jun 2008 Jeg er ved at få hentet en bil hjem og har været en tur udenom 3 firmaer, hvor jeg er blevet meget skuffet over 2, og endt op med at vælge et 3die som jeg er glad for.

Man må kun tale postivt om virksomheder/personer jf. regl 3 på bilgalleri, og da jeg er blevet frosset før for at fortælle om en retsag jeg kører mod et tunigsfirma, skal du skriv en PB til mig hvis du vil vide mere.

Uanset hvad, held og lykke med projektet smiley

• #4   5. jun 2008 importøren ! Hva med at hold dig til emnet?

Jeg solgte dem ikke selv. Jeg hjalp folk med at importer biler uden at få 1 kr ud af det. Så svin du mig bare til.

Hva fanden snakket du etenlig om. Priser jeg forsøgte mig med? Du ved jo ikke hva du snakker om.

• #5   6. jun 2008 Importøren...:

Smid lige de links her, vi trænger til et billigt grin... smiley

• #6   6. jun 2008 GID er jo en supermand indefor sådan noget skidt der smiley

• #7   6. jun 2008 Kim du fatter heller ikke en skid vel.

Sådan set så fik vi biler hjem. Du er jo bare skide sur over jeg arbejder gratis og fik bilerne hjem til hva de koster.

Jeg arbejdet ikke på det tidspunkt. Derfor valgte jeg at hjælpe folk. Nu har jeg fået nyt arbejde derfor har jeg ikke tid mere smiley

Det eneste i ønsker er at svine en til fordi i selv sælger biler. Kæft hvor nogle forhandler. haha

Så har jeg et spørgsmål. Hvorfor røvrender i folk for næsten 75000 kr på en bil? Ja de fleste er i orden på 25000-40000 kr. Men har set eksempler på biler optil 75000 kr ekstra.

• #8   6. jun 2008 Især mange svensker der godt vil ha biler hjem. smiley

• #9   6. jun 2008 GID...:

Indrøm det dog.... Du er 20 år gammel, og har ikke en skid forstand på import af biler.....

Gudskelov var der ikke nogle mennesker der var så dumme, at benytte sig af din "service"....

Og inden du begynder at regne på, hvor meget folk tjener på de biler, skulle du måske lige gøre regnestykket helt færdigt....

På den anden side, hvis du regner lige så dårligt som du staver, så er du selvfølgelig undskyldt.....

• #10   6. jun 2008 Kim luk nu røven. "Du er 20 år og har ikke en skid forstand på import biler" Du ved ikke en skid. Det eneste du ser på er hvor gammel jeg er.

Kim kom så med det rigtige regnestykke så skal vi se om der er noget jeg har glemt smiley

Jeg havde 2 store importøre i ryggen. Der var 2 stavefejl på siden. Det må du meget undskylde hvis du ikke kan ta menneskelig fejl.

Ingen der har brugt min service? Haha du ved ikke en skid for det er der smiley

Hvor vil du hen med det her?

Folk har så pisse travlt med hva andre gør i stedet for at passe deres eget.

• #11   6. jun 2008 Jeg blev salgsleder som 17 årig for min egen afdeling. Fordi jeg fik den til at gå fra minus avance til +30-40% da jeg kom til. Der hvor jeg er nu snakker de om at gøre mig til chef.

Nej det har ikke meget med biler at gøre.

Men når jeg går ind for noget så skal jeg nok sætte mig 100% ind i det og kæmper for det. Det beviser det andet der smiley

Men det er jo også folk der kan se mine resultater i stedet for folk der bare gætte sig til hvordan det er.

Du kunne lige så godt sige at der er ingen der vil bruge Facebook fordi ham der har lavet det er ikke så gammel.

• #12   8. jun 2008 det er sku underholdning det her..

• #13   9. jun 2008 Bla, bla, bla.....

Du er så fuld af lort.... smiley

• #14   9. jun 2008 Jaja.

Kom nu med det regnestykke. Du kan jo ikke en skid andet en at rage andre folk ned.

smiley

• #15   9. jun 2008 Skulle jeg bare side og glo indtil jeg bliver 35 år før du bliver glad eller hva?

Hvad vil gøre dig tilfreds?

• #16   9. jun 2008 Hva så Gid. Kan du hente en billig en hjem til mig smiley

• #17   9. jun 2008 Nu når det er dig Mikael så nej smiley

• #18   9. jun 2008 SVIN smiley Hehe. Du er sq ikke særlig rar.

Kommentér på:
Supra, RX7, Skyline Import forhandler

Annonce