{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af anden bil
  • #1   6. jun 2008 Hehe..
    Jeg vil have mig en anden bil, min 4x4 feber har vist så småt lagt sig, og vil se mig om efter noget andet. Normalt når jeg har skiftet bil, har jeg aldrig været i tvivl om hvad mit næste køb skulle være, man har jo altid gået og savlet over et eller andet smiley
    Men denne gang ved jeg det faktisk slet ikke, mit eneste krav er at det er en Diesel! Og nyder også at sidde højt, føler mig helt utryg i en personbil.
    har kigget lidt på en Sorento, flot bil ikke ? men KIA!! Hvad er nu det for noget, og er det stadig slemt med dem?.
    Syns efterhånden det er svært med bilmærker, det ejer jo hinanden allesammen, og deler mange ting.
    Førhen VIDSTE man bare at Volvo duer, og at skoda IKKE gør,
    Men tiderne skifter, og pludselig ved man snart ikke hvad man skal satse på.


  • #2   6. jun 2008 Hej...

    Køb en Touran 2,0 tdi 140 hk evt med dsg gear så er du hamrende godt kørende


  • #3   6. jun 2008 hvis du overvejer at købe en sorento, vil jeg foreslå at du IKKE tager en af de første årgange, DE RUSTER!

    Har set det på flere forskellige sorento'er plus en sportage..

    De gamle købte en sorento, der havde kørt demo bil, differentialet gik i stykker og det skulle skiftes, selvf. på garanti.
    mht til rust rustede den omkring er hvot tagspoileren sidder fast, omkring chormlisten på bagklappen, og inde i bagdørene hvor det 2 farvede sidder fast med resten af døren.

    Dessuden syntes jeg at både sorento og sportage er hurtige til at ruste ved stenslag i fronten.

    Motormæssigt kører Sorento 140 hk ganske stabilt, men den er BESTEMT ikke økonomisk i forhold til den kun har 140 hk.

    Sportagen kan være lidt død i 110 hk modellen i sær med 4 trins automat gearkasse, men en box er guld værd på den bil!

    lige lidt om dem jeg kender til =)


  • #4   6. jun 2008 Den er nemlig rigtig fin også, var tæt ved at købe sådan en i stedet for den jeg har nu.
    Syns bare at nu hvor touranen har fået lidt kilometer på bagen, er der mange der klager over den.
    Forøvrigt tror jeg aldrig at jeg vil lære at enes med det vag com halløj.
    Men kan vel ikke engang kaste xeon på den uden at det skal programmeres ?


  • #5   6. jun 2008 Tak for info Philip!
    Har været ude og prøve en, og det er bestemt ikke noget racerbil.
    Men sammenlignet med patrollen som jeg har nu er den jo meget hurtig.
    Men den skal da helt klart have en chip.
    Syns sorentoen er spændende pga. prisen, misundelses afgiften er jeg jo vant til, og falder faktisk i afgift.
    Betaler 9400 - nu smiley


  • #6   6. jun 2008 Kunne også godt tænke mig at høre lidt om det forskellige betegnelser.
    Bla er jeg faldet over EX, og silver.


Kommentér på:
Køb af anden bil

Annonce