{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Turen går til Italien .. Gode råd?
  • #1   9. jun 2008 bare sørg for at have falck eller andet selskab som kører til udlandet og henter. Man kan risikere med alle biler der sker et eller andet helt uventet. Har selv stået i en sitiuation hvor jeg ville ønske jeg havde det.

• #2   9. jun 2008 ville da nok lave et olie + komplet filter skift. dvs luftfilter og kabine filter smiley

Ud over det så god tur smiley

• #4   9. jun 2008 Thomas

Hørt hørt

håber ikke du skal parkere i ROM så for du buler HE HE

• #5   9. jun 2008 hvis du skal køre for første gang til italen vil jeg lige give dig et råd med på vejen smiley Jeg bor i jylland, 250 km fra den tyske grænse, og kører hjemmefra ved en 15-16-17 tiden, dvs. vi drøner gennem tyskland i nattetimerne hvor der ingen trafik er - og derfor ingen kø. Mange førstegangskører tænker: UHH...vi skal stå tidligt op og køre afsted inden der kommer trafik, og så ender de i kilometerlange køer omkring Kassel smiley hehe.. Ellers bare sørg for at tjekke vand og olie inden du tager afsted..og kontrollere det når du holder ind på rasteplads halvvejen.. normalt vil den ikke have slugt særlig meget, men det er jo anderledes kørsel end sådan en bil er vant til, så det er godt at få kontrolleret. Skulle det ende med i siddder fast i en kæmpe kø, som ikke rykker sig ud af stedet, sluk motoren, så den ikke brænder varm (især problem i ældre biler)...nårh ja, og min erfaring siger mig, at man ikke skal købe ford eller opel hvis man vil hele vejen derned, det er sku altid dem som holder i nødsporet ;-).. håber du kunne bruge det!
    M!

• #6   9. jun 2008 M.Staunstrup Sjovt du nevner de 2 bil mærker som ikke når der ned. Jeg havde vectra b og kørte til spanien sidste år, nåede der ned og kører rundt dernede. Men da jeg skulle hjem røg gearkassen i tyskland. Så det var en lang tur hjem ligepludseligt.

• #7   9. jun 2008 Tak tak :o)

Det er dog ikke til Rom, hehe - det er Rivieraen.
    Vi kan først køre fra Danmark ca. 13.00.

Men så vil jeg få tjekket det hele der :o)

Jeg er tilmeldt autohjælp ved TopDK - så det skulle være i orden.

• #8   9. jun 2008 og husk ALTID og vær vågen. altid have begge øjne på trafikken. der kan ske noget mega hurtigt.

• #10   9. jun 2008 Bo L ->
    Der står 30.000 km eller hvert 2. år.
    Jeg har kørt de 15.000 på 1 år - så det passer vel meget fint?

• #12   9. jun 2008 Okay ! :o)
    Jamen, det kan da godt være at det er en god idé så!

Arbejder du ved SMC?

Kommentér på:
Turen går til Italien .. Gode råd?

Annonce