223 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Golf 2 underlæbe?"
golf 2 underlæbe.
kan man få en vr6 underlæbe der passer på en golf 2 ? eller hvad hedder sådan en nærmest magen til ? evt link.
kan man få en vr6 underlæbe der passer på en golf 2 ? eller hvad hedder sådan en nærmest magen til ? evt link.
Skrevet af: Kenneth N - 8. dec 2010
golf 2 underlæbe
hej gutter og gutinder Undskyld, men kan ikke finde ud a det selv. Gik under min golf, den "underlæbe" der er på mit g60 skørt, hva er det for'n en? nogle siger gti, andre g60 og ja. Men jeg ska...
hej gutter og gutinder Undskyld, men kan ikke finde ud a det selv. Gik under min golf, den "underlæbe" der er på mit g60 skørt, hva er det for'n en? nogle siger gti, andre g60 og ja. Men jeg ska...
Skrevet af: Philip H - 7. mar 2007
Underlæbe til Golf 2 ?
Har en lille diskution (staves) med en kammerat , som mener min underlæbe er en lille underlæbe og man kan gå noget som hedder G60 Rally underlæbe som er meget større end den jeg har på , hvor jeg så...
Har en lille diskution (staves) med en kammerat , som mener min underlæbe er en lille underlæbe og man kan gå noget som hedder G60 Rally underlæbe som er meget større end den jeg har på , hvor jeg så...
Skrevet af: [Team Piphus] Nillas Vendetta - 6. sep 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af to lamper 700 kr.
- opvaskemaskine montering 700 kr.
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
jun 2008
Følger: 58 Følgere: 55 Biler: 9 Emner: 145 Svar: 416
sep 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 4 Emner: 165 Svar: 314
jun 2008
Følger: 58 Følgere: 55 Biler: 9 Emner: 145 Svar: 416
sep 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 4 Emner: 165 Svar: 314
Golf 2 underlæbe..?